A San Franciscóban bemutatott Color Match nevű mobil szolgáltatási technológia a színtudományt, képalkotást és mobil hálózati technológiákat használja arra, hogy egymást kiegészítő színeket találjon, és mobiltelefonon keresztül adjon a termékekkel kapcsolatos tanácsot. Nina Bhatti, a HP Labs digitális képalkotási és nyomtatási felelőse szerint a technológiát minden olyan szolgáltatáshoz igénybe lehet venni, ami színekkel kapcsolatos. Szerinte főleg a kozmetikumok területén alkalmazható jól, ahol a vásárlók arra tudják a szolgáltatást használni, hogy kiválasszák a bőrszínűkhez megfelelő termékeket.
A felhasználóknak készíteniük kell egy fotót magukról, miközben arcuk mellé tartanak egy speciális színtérképet. A felvételt MMS-ben egy "tanácsadó" szervernek küldik el. Ezután a szoftver kijavítja a képet - meghatározza az arc helyét, beállítja a megvilágítást, kalibrálja a színeket. Az arcbőr képpontjainak színét összehasonlítja az adatbázisban lévőkkel - ezeket a képeket már elemezték, és hozzájuk társították a megfelelő termékeket. Válaszképpen a felhasználó egy SMS-t kap, amelyben a hozzá legjobban illő árnyalatú rúzst vagy alapozót kínálják. Az élő bemutatón másodpercek alatt megérkezett a válasz.
Nina Bhatti szerint így a telefon személyes kozmetikai tanácsadónkká válik. A szolgáltatás segítségével kiválaszthatjuk a megfelelő színű nyakkendőt, nadrágot vagy kosztümöt. Platformfüggetlen szolgáltatásról van szó, bármilyen mobiltelefonnal és bármilyen mobilszolgáltatónál működik - a technológia egyelőre csak a HP laboratóriumaiban létezik, de a cég partnereket keres.