A vállalat 2012-ben az előző évhez képest 10 százalékkal több, azaz 7,5 milliárd dollár éves bevételt realizált, és több mint 127 millió készüléket gyártott világszerte. A Huawei 52 millió mobiltelefont, ezen belül 32 millió okostelefont gyártott, ezzel 60 százalékos növekedést ért el. A vállalat gyáraiból emellett 50 millió mobil szélessávú készülék és 25 millió otthoni kommunikációs eszköz került ki az elmúlt évben.
„A tavalyi Mobile World Congressen bemutattuk az Ascend termékcsaládot, ma ugyanezen az eseményen indítjuk el új kampányunkat, amely tovább erősíti márkanevünket. Új stratégiánk hívószava „Make it possible” (Nincs lehetetlen), amely kijelöli a Huawei számára az irányt ahhoz, hogy az elkövetkező években a vezető okostelefon-márkák egyike legyen. Új jelmondatunk nem csupán meghatározza, hogy kik vagyunk, hanem egyben a különféle felhasználók egyedi igényeit is képviseli2 – mondta Richard Yu, a Huawei fogyasztói üzletágának vezérigazgatója