A Digget igazgató Jay Adelson és Kevin Rose, a vállalkozás társalapítója állítólag már évek óta próbálkoznak az oldal értékesítésével, egyelőre sikertelenül. Az első pletyka 2006 januárjában jelent meg, és a Yahoo 30 millió dolláros ajánlatáról szólt; ebből ugyanúgy nem lett semmi, mint a később feltételezett 100 vagy 200 milliós üzletekből. A Digg soha nem erősítette meg, hogy bárkivel is tárgyalásokat kezdett volna, azonban az interneten gyakran lehetett arról olvasni, hogy az oldalt boldog-boldogtalannak ajánlgatják, méghozzá irreálisan magas áron.
A TechCrunch most a szokásos "bennfentesekre" hivatkozva arról számolt be, hogy a Digg értékesítésére ezúttal valóban sor kerülhet. A kérők között a Google-t és a Microsoftot, valamint két, meg nem nevezett médiavállalatot említenek. (Tény, hogy a Digg például a CBS and News Corp. online ágával jelenleg is együttműködik.) A Digg tavaly év végén vette fel a kapcsolatot az Allen & Co. befektetési bankkal, és a tulajdonosok legkevesebb 300 millió dollárért lettek volna hajlandóak megválni az oldaltól; a TechCrunch forrása szerint már kevesebbel is beérnék, így a Google feltételezett 200-225 milliós ajánlatával versenybe szállhat.
A Microsoftnak valószínűleg nem érne meg ennyit a Digg, mivel tavaly három éves, garantált bevételt biztosító hirdetési megállapodást kötött az oldallal. Ha bárki más lenne a befutó, akkor a Microsoft nyilvánvalóan megszüntethetné az együttműködést, ami mások számára is sokat levonna a Digg értékéből; ezzel együtt a Google-nek sokat megérhet, hogy elhalássza az oldalt versenytársa elől, és irányítása alatt a Digg látogatottsága könnyedén vissza is hozhatná az árát - spekulál a TechCrunch szerzője, Michael Arrington.
Jay Adelson nem sokkal a cikk megjelenése után reagált a híresztelésekre. A Digg hivatalos blogján "teljességgel pontatlannak" nevezte az értesülést, amit mindenki úgy értelmez, ahogy akar - van, aki szerint a "nem igaz" kifejezés jelentene egyértelmű cáfolatot. Az mindenképpen igaz, hogy bárki vásárolná meg a Digget, a befektetés csak akkor térülne meg, ha az új tulajdonossal szemben a közösség (vagyis a "diggerek") nem tanúsítanának ellenállást. A 2007 májusi HD DVD-ügy óta egyértelmű, hogy az olvasók hogyan vélekednek a felülről jövő elképzelésekről, így a legvalószínűbbnek az tűnik, hogy a Digg - egyelőre -senkinek nem ér meg 2-300 millió dollárt.