CW Akadémia - Induló tanfolyamaink
Egy vállalat vagy szervezet sikere az általa előállított termékek és/vagy szolgáltatások minőségén, az ügyfélkapcsolatokon, az ügyfelekkel történő kommunikáción, illetve a szervezeti, üzleti folyamatok működési hatékonyságán múlik. A CW Akadémia ezekhez a szervezeti tevékenységekhez kínál oktatásokat, képzéseket, a DWP Üzleti folyamat és adminisztráció Portállal együttműködésben, a Papírmentes Koalíció szakmai támogatása mellett.
Jelentkezéseket fogadunk a következő tanfolyamainkra 2014. végén és 2015., a Papírmentes Év >>> folyamán (Tanfolyamaink jelentős része elérhető a közigazgatásban dolgozók számára készült ajánlatunk keretében - kérjük tájékozódjon és válasszon vagy hívja fel barátai, ismerősei figyelmét!)
1. Archiválás mesterfokon, archiválási szakértő - Új - Közigazgatás számára is, Vizsga és Szakmai névjegyzék
2. Ügyfélélmény menedzsment tanfolyam - Új
3. Gamification tanfolyam - Új
4. Outsourcing szakértő tanfolyam - Új
5. Dokumentumkezelés, iratkezelés a HR, a személyügy számára - Új
6. Folyamatszemlélet a gyakorlatban - Közigazgatás számára is, Vizsga és Szakmai névjegyzék
7. Iratkezelés a közigazgatásban
8. Elektronikus számlázás szakértő tanfolyam - Közigazgatás számára is, Vizsga és Szakmai névjegyzék
9. Szkennelés a gyakorlatban tanfolyam - Közigazgatás számára is, Vizsga és Szakmai névjegyzék
10. Iratkezelés a gyakorlatban
11. Elektronikus aláírás a gyakorlatban - Közigazgatás számára is, Vizsga és Szakmai névjegyzék
12. Adatvédelmi felelős tanfolyam
13. Zöld iroda - Környezeti fenntarthatóság a munkahelyeken tanfolyam - Közigazgatás számára is, Vizsga és Szakmai névjegyzék
14. Felhő szakértő tanfolyam - Közigazgatás számára is, Vizsga és Szakmai névjegyzék
15. Üzleti 3D tanfolyam - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, gyors prototípus gyártás
16. Adatvédelem felhőben - Közigazgatás számára is, Vizsga és Szakmai névjegyzék
17. Big Data a gyakorlatban tanfolyam
18. BI insight – üzleti intelligencia tanfolyam
Részletesebb információkat a Computerworld vagy DWP Portál oldalain talál - érdeklődésre e-mailben megküldjük az Önt érdeklő tanfolyam(ok) részletes leírását.
Ha valamilyen információnk hiányosnak tűnik, valamit szeretne megtudni vagy nem egészen érthető, akkor kérjük, hogy lépjen velünk kapcsolatba: Fodor Zoltán, szakmai felelős, 06/30/600 31 26 és CW Akadémia mail >>>
Jelentkezés esetén azonnal nyugtázzuk a jelentkezési lap beérkezését és küldjük a részletes visszaigazoló mailt, minden szükséges tudnivalóval.
****
Helyszín általában: Budapest - Rubin Wellness & Conference Hotel, 1118 Budapest, Dayka Gábor u. 3. (A budai zöldövezetben fekvő alpesi stílusú Rubin Wellness & Conference Hotel a belvároshoz közeli, de mégis kellemes, nyugodt környezetet kínál a tanuláshoz). Ettől eltérő helyszín esetén a visszaigazoló mailben jelezzük az Ön számára - elérhetőséggel együtt!
****
Ellenérték: HUF 39.000,- + ÁFA (vizsga esetén további HUF 10.000,- + ÁFA)
A., Közigazgatás számára szóló kedvezmények:
Közigazgatás számára egységesen, a jelentkezési időszakban végig: HUF 9.900,- + ÁFA (vizsga esetén további HUF 5.000,- + ÁFA)
Állítsa össze az Önnek szükséges közigazgatás számára szóló tanfolyamokat és kérjen egyedi csomagajánlatot rá!
B., Korai jelentkező kedvezmények:
1. A meghirdetett időpont előtt legalább 35 nappal (öt hét) korábban (tanfolyami időpont mínusz legalább 35 nap) beérkező jelentkezési lap esetén: HUF 9.900,- + ÁFA (vizsga esetén további HUF 5.000,- + ÁFA)
2. A meghirdetett időpont előtt legalább 28 nappal (négy hét) korábban (tanfolyami időpont mínusz legalább 28 maximum 34 nap) beérkező jelentkezési lap esetén: HUF 14.900,- + ÁFA (vizsga esetén további HUF 5.000,- + ÁFA)
3. A meghirdetett időpont előtt legalább 21 nappal (három hét) korábban (tanfolyami időpont mínusz legalább 21 maximum 27 nap) beérkező jelentkezési lap esetén: HUF 19.900,- + ÁFA (vizsga esetén további HUF 5.000,- + ÁFA)
4. A meghirdetett időpont előtt legalább 14 nappal (két hét) korábban (tanfolyami időpont mínusz legalább 14 maximum 20 nap) beérkező jelentkezési lap esetén: HUF 24.900,- + ÁFA (vizsga esetén további HUF 5.000,- + ÁFA)
Állítsa össze az Önnek szükséges tanfolyamokat és kérjen egyedi csomagajánlatot rá!
****
1. Archiválás mesterfokon, archiválási szakértő - Új - Közigazgatás számára is ajánlott / Vizsga és Szakmai névjegyzék lehetőség
A szervezet legnagyobb (nem ember) értékei ma már nem az épületekben, nem a szoftverekben, hanem a tárolt információkban, az iratokban, a dokumentumokban és adatokban testesülnek meg. A szervezetet fenyegető kockázatok közül is az egyik legjelentősebb tétel az iratmegőrzéssel és az iratbiztonsággal kapcsolatos veszély. Nézzük hát, hogy hogyan kerüljük el a hatalmas bírságokat és hogy hogyan tegyük hatékonyabbá cégünket, szervezetünket!
Időpont: 2015. február 27. , péntek
Időpont: 2015. május 5., kedd
Időpont: 2015. szeptember 2., szerda
Jelentkezési lap: Archiválás mesterfokon, archiválási szakértő
2. Ügyfélélmény menedzsment tanfolyam - Új
A jelen és a jövő sikeres vállalatát az ügyfélélmény emeli ki versenytársai közül. Annak, aki e tekintetben kivételeset kíván nyújtani, elengedhetetlen ügyfelei igényeinek átfogó megismerése és az azokra adott adekvát válaszok megfogalmazása. Kapcsolódó oktatásunk a különböző típusú szükségletekhez illeszkedő teljes megoldást biztosítja.
Időpont: 2015. február 12. , csütörtök
Időpont: 2015. május 5., kedd
Időpont: 2015. szeptember 8., kedd
Jelentkezési lap: Ügyfélélmény menedzsment tanfolyam
3. Gamification tanfolyam - Új
A játék valójában problémamegoldó aktivitás. Szívesen játszik minden ember, gyermekkorunkban épp a játékon keresztül tanultunk meg szabályt követni, jó csapattag vagy jó vezető lenni, megtanultunk osztozni dolgokon és megszervezni a tevékenységünket. A játék sokszor komoly, kemény munka valójában. A gamification a játék elemeinek alkalmazását jelenti az élet játékon kívüli területein, hogy a folyamatokat még érdekesebbé, hatékonyabbá tegye.
Gondolná-e, hogy a gamification egyre terjedő alkalmazása és a természetéből adódó adataggregálása miatt különböző jogi problémák merülnek fel? (Virtuális pénzek használata, virtuális tárgyak, adatvédelemi jogok - stb.)
Tanfolyamunkon választ adunk kérdéseire, mint például mire is lehet egyáltalán használni a Gamification-t? Vagy, hogy hogyan aktivizáljunk és hogyan tartsunk folyamatokban olyan embereket, akik eddig passzívak voltak?
Időpont: 2015. február 17. , kedd
Időpont: 2015. május 15., péntek
Időpont: 2015. szeptember 15., kedd
Jelentkezési lap: Gamification tanfolyam
4. Outsourcing szakértő tanfolyam - Új
Outsourcing alatt általánosan elfogadott definíció szerint azt a folyamatot értjük, mikor egy hagyományosan a vállalat által végzett tevékenységet a cég kiszervez, kihelyez, és azt a jövőben más, az adott tevékenységre szakosodott cég látja el.
Az outsourcing révén a vállalatok valamilyen üzleti céljukat kívánják elérni, melyek szervezettől függően különbözők lehetnek: pl. működési költségek csökkentése, szolgáltatási szint növelése, fő tevékenységre fókuszálás, létszámcsökkentés, nagyobb rugalmasság elérése, stb.
Az outsourcing - az iratkezelés mellett a - többnyire a kiszolgáló funkciók, pl. könyvelés, bérszámfejtés, informatika, karbantartás, irodamenedzsment és gondnokság, valamint logisztika területén terjedt el.
Időpont: 2015. január 27. , kedd
Időpont: 2015. február 18., szerda
Időpont: 2015. április 28., kedd
Időpont: 2015. június 25., csütörtök
Időpont: 2015. szeptember 16., szerda
Jelentkezési lap: Outsourcing szakértő tanfolyam
5. Dokumentumkezelés, iratkezelés a HR, a személyügy számára - Új
A szervezetek életében a HR és a dokumentumkezelés és iratkezelés kapcsolata sokkal fontosabb és bonyolultabb, mint azt a legtöbben ismerik és elismerik - elég, ha csak arra gondolunk, hogy léteznek olyan személyügyi dokumentumok, amelyeket több évtizedig kell őrizni és igény esetén használni.
Aztán ott vannak a szervezet napi ügymenetében használt munkaügyi dokumentumok elkészítése, köröztetése, véleményeztetése, jóváhagyása, hatályba léptetése, mindenki számára történő egységes elérhetősége... a személyügyi bizalmas dokumentumok helyes, előírásoknak megfelelő kezelése...
Időpont: 2015. február 19. , csütörtök
Időpont: 2015. április 30., csütörtök
Időpont: 2015. június 4., csütörtök
Jelentkezési lap: Dokumentumkezelés, iratkezelés a HR, a személyügy számára
6. Folyamatszemlélet a gyakorlatban - Közigazgatás számára is, Vizsga és Szakmai névjegyzék
A képzés célja, hogy a résztvevők számára betekintést nyújtson a folyamatszemléletű működésbe, megismerkedjenek a folyamatszemlélet hasznával, alkalmazásának lehetőségeivel a szervezetfejlesztésben. A résztvevők valós üzleti helyzetek, esettanulmányok és feladatok segítségével sajátítják el az üzleti folyamatok feltérképezését, ábrázolását és modellezését.
Időpont: 2014. december 5., szerda (már csak néhány hely!)
Időpont: 2015. március 6., péntek
Időpont: 2015. május 22., péntek
Időpont: 2015. augusztus 28., péntek
Jelentkezési lap: Folyamatszemlélet a gyakorlatban
7. Iratkezelés a közigazgatásban
Közigazgatási iratkezelés tanfolyamunk célja: a közigazgatási iratkezelés fogalomrendszerének alapos áttekintése, tisztázása és annak bemutatása, hogy egy szervezet számára milyen megoldások állnak rendelkezésre ezen a területen. Bemutatjuk az iratkezelés helyét a közigazgatáson belül, jogi, technikai és gyakorlati megvalósítási hátterét.
Időpont: 2014. december 11., csütörtök (telt ház, csak lemondás esetén)
Időpont: 2015. január 29., csütörtök
Időpont: 2015. március 26., csütörtök
Időpont: 2015. május 28., csütörtök
Jelentkezési lap: Iratkezelés a közigazgatásban
8. Elektronikus számlázás szakértő tanfolyam - Közigazgatás számára is, Vizsga és Szakmai névjegyzék
"Összességében nagyon jók a tapasztalataim a tanfolyammal kapcsolatban. A munkahelyem egyetértésével és támogatásával jelentkeztem a kurzusra, elsősorban azzal a céllal, hogy megtudjam, milyen hatással voltak az elektronikus számlázás folyamatára a 2013 elején életbe lépett törvényi változások. Mivel már rendelkeztem előismeretekkel az elektronikus számlázásról, különösen tetszett, hogy az előadásokon jogi és technológiai vonatkozásban is bemutatták a legfrissebb változásokat. A vizsgatétel pedig izgalmassá és hitelesebbé is tette az oktatást." (Ádám Szilvia, a Rail Cargo Hungaria Zrt. kereskedelmi koordináció szakértője, a tanfolyam résztvevő)
Időpont: 2015. február 24., kedd
Időpont: 2015. április 21., kedd
Időpont: 2015. június 18., csütörtök
Jelentkezési lap: Elektronikus számlázás szakértő tanfolyam
9. Szkennelés a gyakorlatban tanfolyam - Közigazgatás számára is, Vizsga és Szakmai névjegyzék
A szervezeti, üzleti dokumentumok értékét az általuk hordozott információ (számla összeg, szerződések adatai...) jelenti, ezért digitalizálásuk speciális követelményeket támaszt a szkennerekkel, illetve a szkennelési folyamattal szemben.
A képzés célja, hogy a résztvevők számára betekintést adjon kulcsfontosságú szervezeti folyamatokhoz kapcsolódó szkennerek gyorsan fejlődő világába és megismertessen a szkennelés költségeivel, hasznaival, szervezeti helyével, szerepével a munkafolyamatokban, illetve a legjobb gyakorlatokkal.
Magyarországon csak nálunk!
Időpont: 2015. február 25., szerda
Időpont: 2015. április 22., szerda
Időpont: 2015. július 1., szerda
Jelentkezési lap: Szkennelés a gyakorlatban tanfolyam
10. Iratkezelés a gyakorlatban
A tanfolyam célja az iratkezelés fogalomrendszerének alapos áttekintése, tisztázása és annak bemutatása, hogy egy szervezet számára milyen megoldások állnak rendelkezésre ehhez kapcsolódóan. Bemutatjuk az iratkezelés és üzlet kapcsolatát, jogi, technikai és gyakorlati megvalósítási hátterét, illetve az ellenőrzési tapasztalatokat.
Időpont: 2015. február 26., csütörtök
Időpont: 2015. április 23., csütörtök
Jelentkezési lap: Iratkezelés a gyakorlatban
11. Elektronikus aláírás a gyakorlatban - Közigazgatás számára is, Vizsga és Szakmai névjegyzék
Elektronikus aláírás az e-cégeljárás mellett sok más területen is alkalmazható: az e-aláírás egyebek mellett például bármely ügyviteli folyamat során használható - sőt az elektronikus pályázati rendszerben papírmentes ügyintézést tesz lehetővé!
További lehetőségek: az adattovábbítás, az iratok és dokumentumok áramlása a szervezeten belül és kívül, a jóváhagyási és engedélyezési folyamatok és kérelmek, a hivatalos belső és külső közlemények, értesítések, az adatbázisok védelme, a folyamatvezérlés, a beszerzési és a logisztikai folyamatok, továbbá a pénzügyi folyamatok (számlák, egyéb bizonylatok kiállítása, befogadása, jóváhagyása), és a hosszú távú bizonyító erejű elektronikus dokumentumok archiválása.
A képzés célja az elektronikus aláíráshoz kapcsolódó alapvető jogi, műszaki, szabvány és gazdasági fogalomrendszer ismertetése, valamint a már megvalósult és hatékonyan működő, elektronikus aláíráson alapuló rendszerek bemutatása.
Időpont: 2015. január 20., kedd
Időpont: 2015. március 10., kedd
Időpont: 2015. május 20., szerda
Időpont: 2015. július 23., csütörtök
Jelentkezési lap: Elektronikus aláírás a gyakorlatban
12. Adatvédelmi felelős tanfolyam
Az adatvédelmi törvény szerinti szabályoknak meg nem felelő adatkezelőknek az adatvédelmi hatóság akár 10 millió forint bírságot is kiszabhat.
Adatvédelmi felelőst minden nagyobb adatkezelőnél ajánlott kinevezni, de kötelező a pénzügyi szervezetek, hírközlési szolgáltatók, közüzemi szolgáltatók, 20 főnél több főt foglalkoztató egészségügyi intézmények, országos hatósági, munkaügyi vagy bűnügyi adatállományt kezelők számára!
Időpont: 2015. március 24-25., kedd-szerda
Időpont: 2015. június 11-12., csütörtök-péntek
Jelentkezési lap: Adatvédelmi felelős tanfolyam
13. Zöld iroda - Környezeti fenntarthatóság a munkahelyeken tanfolyam - Közigazgatás számára is, Vizsga és Szakmai névjegyzék
A fenntartható gazdaság és szervezet egy olyan trend, amelyben a szervezetek, vállalatok szociális és környezeti szempontokat integrálnak működésükbe és ilyen elvek alapján alakítják kapcsolataikat mindazokkal, akiket ténykedésük érint, illetve akik kihatással vannak az a tevékenységükre.
A tanfolyam célja az Zöld Iroda és a szervezeti folyamatok adminisztrációja (elsősorban a dokumentumkezelés, iratkezelés, ügyvitel, vállalatirányítás ...) kapcsolata fogalomrendszerének alapos áttekintése, tisztázása és annak bemutatása, hogy egy szervezet számára milyen megoldások állnak rendelkezésre a fenntartható és költségkímélő papírmentesítés területéhez kapcsolódóan.
Időpont: 2015. január 28., szerda
Időpont: 2015. március 10., kedd
Időpont: 2015. június 24., szerda
Jelentkezési lap: Zöld iroda - Környezeti fenntarthatóság a munkahelyeken tanfolyam
14. Felhő szakértő tanfolyam - Közigazgatás számára is, Vizsga és Szakmai névjegyzék
Napjainkban már nincsen üzlet és (közigazgatás) jó informatikai háttér nélkül. Egy ideje a nagy kérdés azonban az, hogy hogyan tehetjük hatékonyabbá az szervezet és az IT együttműködését felhőmegoldásokkal - ráadásul olcsóbban, mint eddig? Milyen lehetőségek, megoldások, modellek és technológiák vannak, melyek eredményesebb működést biztosítanak szervezetünk számára - ugyanannyi vagy akár alacsonyabb költségek mellett? És ha megleltük a megoldást vagy megoldásokat, akkor azok hogyan vezethetőek be a szervezet, vállalat életébe?
A felhő mindenkihez eljut – Ön tud-e megalapozott döntést – MEGALAPOZOTT DÖNTÉST – hozni ezzel kapcsolatban?
A kérdés lassan nem az, hogy érint-e a “felhősödés” minket - hanem az, hogy hogyan? És persze, hogy mikor? Ha máshogy nem, partnereinken keresztül biztosan - de előbb-utóbb nálunk is felmerül, hogy tényleg szükségünk van-e erre az üzletvitelünkhöz, sőt: az üzlet és fejlesztése szempontjából mi is ez az egész? Jöjjön el és készüljön fel - MOST!
Időpont: 2015. február 3., kedd
Időpont: 2015. május 26., kedd
Időpont: 2015. július 21., kedd
Jelentkezési lap: Felhő szakértő tanfolyam
15. Üzleti 3D tanfolyam - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, gyors prototípus gyártás
Megkezdődött a 3D nyomtatás új, a tömegtermelést átalakító korszaka: 3D nyomtatóval akár otthon, a nappalinkban vagy az irodában hozhatunk létre személyre szabott tárgyakat. Az üzleti lehetőségeket is megsokszorozhatja a dinamikusan terjedő és napról-napra fejlődő technológia!
Az asztali 3D nyomtatók térhódítása mellett a technológia gyors elterjedését segítik a letölthető fájlok, valamint a felhasználóknak nyújtott segítség is.
A 3D nyomtatási és a gyors prototípus gyártási (Rapid ProtoTyping – RPT) technológia új üzleti lehetőségeket, távlatokat nyit meg - elérhető költségek mellett. Nem érdemes lemaradnia!
Időpont: 2015. február 5., csütörtök
Időpont: 2015. április 17., péntek
Időpont: 2015. június 29., hétfő
Jelentkezési lap: Üzleti 3D tanfolyam - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, gyors prototípus gyártás
16. Adatvédelem felhőben - Közigazgatás számára is, Vizsga és Szakmai névjegyzék
A felhő alapú informatikát egyre nagyobb érdeklődés övezi főleg, mert hatékonyabb munkát, egyszerűbb működést és kisebb anyagi ráfordítást igényel, mint a nem felhő alapú megoldások. De vajon készen állunk a "cloudra"? Vajon az adatvédelem és a szerződések terén vannak olyan jogszabályok, paragrafusok, amelyek teljes mértékben kielégítik a felhő alapú működés igényeit? Ezt mindenkinek ismernie kell - mielőtt megégeti magát!
Időpont: 2015. február 11., szerda
Időpont: 2015. április 29., szerda
Időpont: 2015. július 30. csütörtök
Jelentkezési lap: Adatvédelem felhőben
17. Big Data a gyakorlatban tanfolyam
A tanfolyam célja az Üzleti intelligencia alapismeretek gyakorlatba átültetése, az Üzleti intelligencia fogalomrendszerének alapos áttekintése, tisztázása és annak bemutatása, hogy egy kisebb szervezet számára milyen azonnal használható megoldások állnak rendelkezésre ehhez kapcsolódóan. Bemutatjuk az Üzleti intelligencia és üzlet kapcsolatát, jogi, technikai és gyakorlati megvalósítási hátterét, illetve a bevezetési tapasztalatokat.
Időpont: 2015. február 4., szerda
Időpont: 2015. május 27., szerda
Időpont: 2015. augusztus 27., csütörtök
Jelentkezési lap: Big Data a gyakorlatban tanfolyam
18. BI insight – üzleti intelligencia tanfolyam
A tanfolyam célja az Üzleti intelligencia alapismeretek gyakorlatba átültetése, az Üzleti intelligencia fogalomrendszerének alapos áttekintése, tisztázása és annak bemutatása, hogy egy kisebb szervezet számára milyen azonnal használható megoldások állnak rendelkezésre ehhez kapcsolódóan. Bemutatjuk az Üzleti intelligencia és üzlet kapcsolatát, jogi, technikai és gyakorlati megvalósítási hátterét, illetve a bevezetési tapasztalatokat.
Időpont: 2015. március 6., péntek
Időpont: 2015. június 23., kedd
Jelentkezési lap: BI insight – üzleti intelligencia tanfolyam
****
Ebéd ellenérték: HUF 2.000,- + ÁFA - ebéd igénylése esetén az étkezés költségét a számlán külön sorban, közvetített szolgáltatásként számlázzuk a tanfolyam díján felül.
A kiscsoportos oktatás miatt a helyek száma korlátozott, jelentkezések elfogadása a beérkezések sorrendjében. Amennyiben Önt nem érdekli a képzés, kérjük küldje el munkatársát vagy hívja fel érintett, érdeklődő partnere figyelmét!
A tanfolyamok résztvevőinek elégedettsége miatt lehetségesek változtatások, amelyekről az érdeklődőket, jelentkezőket tájékoztatjuk.
Elérhetőségek
CW Akadémia
Fodor Zoltán
szakmai felelős
Telefon: 06/30/600 31 26