A CoolBrands program keretében a hazánkban forgalmazott és használt fogyasztói márkák közül egy független szakértőkből álló szakmai bizottság az iWiW-et jelölte meg az egyik különleges brandként. Az angol mintára kialakított kezdeményezés lényege, hogy a hazánkban létező számtalan márka közül mely márkákat tekintjük leginkább "coolnak", vagyis mely márkanevek beszélnek leginkább önmagukért. A kiválasztást végző Szakmai Bizottság minden tagja pontozással alkotott véleményt, majd a személyes értékelések összesítését követően állt össze a végleges lista, melyre felkerülni különleges presztízst jelent.
Az első hazai díjátadó-ünnepség díjazottja, az iWiW közösségi oldal 2002. áprilisában indult. Folyamatos felhasználószám- és népszerűség-növekedés mellett a portál 2006. június végére elérte a 960 000 fős regisztrált létszámot, és a használói között a rendszer 55 milliónál több kapcsolatot tart nyilván. Az oldalnak - a Webaudit adatai szerint - napi ötszázhúszezer látogatója van, ezzel a képzeletbeli dobogó harmadik fokára állhatott az auditált weboldalak napi egyedi látogatószám szerinti rangsorában.