Az idei év egyik legnagyszerűbb online akciója volt - a segítsüti - az a jótékony célú összefogás, amelyet akkor 25 gasztroblogger kezdeményezett, egy anyaotthon lakóinak megsegítésére. Akkor a 25 blogon lefuttatott aukciók nem várt eredményt hoztak a szervezők számára is. A lelkes olvasók és a gasztronómia rajongói több mint fél millió forintot áldoztak a nemes célra, s ezzel a bloggerek akkor igen csak elégedettek voltak. Az Anyák Napjára szánt meglepetésből még egy játszótérre való is összejött.
Karácsony alkalmából hasonló céllal, de kicsit más keretek között 15 blogger és 15 cég vágott bele a „sok kicsi” névre keresztelt akcióba. Most nem süteményekért versengtek a lelkes adakozók, hanem a harminc résztvevő felajánlásaira vásároltak 1000 forintos sorsjegyeket. Az akcióba besegített egy kicsit a Heti Hetes is, és számos média, de ennek ellenére az oldal látogatói többségében így is az online gasztronómia rajongói közül kerültek ki.
Az akció a napokban zárult le, s a szervezők meglepetésére az mostani akció összege több mint háromszorosát hozta az előzőének. Az erre a célra létrehozott blog látogatói, majdnem két millió forintot adtak össze a Gyermekétkeztetési Alapítvány számára felajánlott segítségként. A sok kicsi Facebookos rajongóinak száma a néhány hetes akció alatt elérte a négyszázat. A karitatív szervezők blog-kampánya ezzel ismét bebizonyította, hogy meglehetősen sok embert képes mozgósítani egy ilyen akció. Válság ide vagy oda, ezer forintot nem érdemes sajnálni a nemes célokra.
Bloggerek karácsonya
A gasztrobloggerek tavaszi sikeres „segítsüti” akciója után idén újra hasznos célokkal mozgatták meg a webes közösséget.
Hirdetés
Hirdetés