A Xiaomi tavaly júniusban dobta piacra a Redmi 6 sorozatot, és mindenki januárra várta a következő generációt, a Redmi 7-et. A cég azonban most megerősítette, hogy átlépi a Redmi 7-et, és rögtön a Redmi 8-ra vált, ahogy ezt a zászlóhajónak számító Mi család esetében is megtette.
Nem ritkaság, hogy a kínai cégek kihagyják a negyedik generációs termékeket, mert a négyest balszerencsés számnak tartják (hangzása megegyezik a "halál"-éval), de a Xiaomi esetében nem ilyenfajta számmisztika állt a döntés mögött. A Mi 8 olyan jelentős továbbfejlesztése volt a Mi 6-nak, hogy a cég mindezt a számugrással is kifejezésre akarta juttatni, és most alighanem szinkronba akarja hozni a Mi és Redmi számozását.
Az új Redmi teljesen üvegházas dizájnt kapott, emellett olyan izgalmas szolgáltatásokat nyújt, mint a 48 megapixeles kamera. Utóbbi azonban csak a csúcsmodell, a Redmi 8 Pro vásárlóit fogja boldogítani, a 8 és 8A tulajdonosoknak be kell érniük egyszerűbb kamerával.
Ami a sorozat árait illeti, egyelőre annyit tudni, hogy a 48 megapixeles modell várhatóan 290 dollárba kerül majd.