A nagyvállalatoknál megszokott kényelmi megoldások a kis- és középvállalatoknak ajánlott termékekbe is beszivárogtak - derült ki az Avaya Magyarország újdonságainak bemutatásakor. Az IP Office 4.0-ás változata például távdiagnosztikára képes, kezeli a SIP-hívásokat, kibővített mobilitás-funkcióval rendelkezik. A kkv-knak a Standard Editiont javasolják, segítségével maximum 32 felhasználós, egy telephelyes rendszert lehet kiépíteni, alapszintű szolgáltatásokkal. A Professional Edition használatával 272 végponttal rendelkező komplex rendszer válik elérhetővé.
Hardveres területen újdonság az IP Office 500 rendszer, ami a gyártó ígérete szerint egy rugalmas, modulárisan bővíthető eszköz. A találkozón bemutatták a Customer Interaction Express szoftvermegoldást: a meglévő távközlési infrastruktúra mellé telepíthető alkalmazásról megtudhattuk, hogy a többirányú megkeresést - telefon, fax, e-mail vagy SMS - egy paltformon, számítógépen kezeli. A szoftver további érdekessége, hogy a betelefonáló ügyfelek prioritása automatikusan kezelhető. A programban beállítható, hogy az az ügyfélszolgálati munkatársak tudása alapján kinek továbbítson egy adott hívást.
Az Avaya üzleti eredményeiről kevés adat hangzott el. A 2005-ös évben a hazai piacon az Avaya részesedése 64 százalékos volt, a kis- és középvállalatok szektorában idén 60-70 százalékos növekedést terveznek. Ezt a növekedési arányt nem lesz nehéz tartani, hiszen egyre több, kis ügyfélszolálattal rendelkező cég vezeti be az Avaya megoldásait.