Egyszerű és okos ötlettel indította üzleti karrierjét a Coupons inc. néven sikeressé vált amerikai vállalkozás. Az internetes oldalukra látogatók olcsó termékek vásárlásához találnak kedvezményes ajánlatokat, egészen új innovatív technológiával ötvözve.
A magazinokban található, kivágható kuponok rajongói kedvükre keresgélhetnek a gondosan rendszerezett termékkategóriák között és a nekik tetsző termék kedvezményt biztosító bónját egyetlen gombnyomással kinyomtathatják.
A kedvezményes ajánlatokat természetesen videókcastok és reklámok támogatják, így a net lényegesen jobb lehetőséget teremt azoknak a cégeknek, amelyek úgy gondolják, hogy a kivágható újságsarkok, vagy magazin hirdetési oldalak felpörgetik a forgalmukat. Az üzleti modell szerint a weboldal folyamatosan hirdeti a terméket, a vásárló megveszi a terméket, és a begyűjtött kuponok leadásával a forgalmazó is visszajelzéseket kap a felhasználók számáról.
A Coupons.com kiagyalóinak ötletét továbbgondolva egészen komoly közösségi oldalt hozott létre a RetailMeNot.com. Itt a kedvezményt kínáló oldalakat reklámozza a webes szolgáltatás, szépen felépített tartalmi kereséssel és olvasói visszajelzéssel a vásárlási kedvezmény elérhetőségéről. A kiemelt ajánlatokat maguk az olvasók állítják össze a legnézettebb témakörök ugyanis automatikus kerülnek a legnézettebb felületekre.
A vásárlók számára megálmodott közösségi oldalon keresést a blogokból megismert címke felhő teszi egyszerűvé, míg a Coupons.com keresőkbe integrálja saját menüsorát. A RetailMeNot oldal készítői a kezdőkre is gondoltak, egy Youtube-os videó segíti azokat, akik ezen a pofonegyszerű rendszeren sem képesek eligazodni.
Láthatóan az internetes marketing azonnal készpénzre váltható példái az Egyesült Államokban már működnek, s csak idő kérdése, hogy a hazai internetes online értékesítési megoldások mikor integrálnak oldalukra egy ezekhez hasonló megoldást.