A rangos sporteseményre a nagyobb gyártók rendszeresen külön reklám-armadát készítenek: az itt megvásárolt műsoridő különösen sokba kerül, ezért a kisfilmeknek rövidnek, de minél hatásosabbnak kell lenniük.
A kutatók szerint az idei év reklámai pozitív érzelmek helyett izgatottsággal, fenyegetettség-érzettel próbálták meg elérni hatásukat. A Coca-Cola például a hírhedt GTA sorozat grafikai világát felhasználva készített reklámot, az akciódús jelenetekben a főhös azonban ezúttal nem gonoszkodott, hanem - feltehetőleg az üdítőital hatására - csupa jótékony dolgot cselekedett.
A nézők egy számítógéppel felügyelt, MRI-alapú szkennerben ültek - a kutatók pedig azt figyelték, hogy agyuk mely részét stimulálják a reklámok, ebből következtettek a tudat alatt kifejtett hatásra. A technológia ugyanaz, amit manapság az agresszív és könnyedebb videojátékok által kifejtett reakciók vizsgálatára használtak bírósági tárgyalások során.
A lista tetején a feljebb megtekinthető kólareklám, a Doritos ropogtatnivalók reklámja, valamint a Bud Light sörök stopposokat bemutató videója végzett, a kutatások szerint a leggyatrább eredményt pedig az Emerald Nuts, valamint az új Honda CR-V mutatták fel "agykontroll" terén.