Hirdetés
. Hirdetés

AdWords: megjött a város alapú célzás

|

Az új funkció segítségével megadhatjuk, hogy mely magyar városban akarunk hirdetni.

Hirdetés

Az AdWords hazai hirdetői eddig csak ország szinten célozhattak Magyarország esetén, arra nem volt lehetőségük, hogy például csak a komlói internetezők számára juttassák el szponzorált találataikat. A megfelelő célzás reményében ezért a magyar AdWords hirdetőknek eddig kényszerből a szövegben kellett felhívniuk a Google felhasználóinak a figyelmét arra, hogy esetükben egy adott területhez köthető szolgáltatásról van szó, illetve ezzel párhuzamosan a kulcsszavak esetén tudták megfelelően pozicionálni magukat.

 

 



Ez megváltozhat, mivel a Google Magyarország a blogjában bejelentette, hogy immár hazánkban is elérhetővé vált a város alapú célzás. Így egy debreceni ruhabolt megadhatja, hogy hirdetései csak a debreceni keresőknél jelenhessenek meg, a siófoki fagylaltozó csak a Balaton-parti településeket célozhatja meg és így tovább. Budapest esetén azonban még mindig nem lehet kerületek szerint célozni, így a fővárosi hirdetőknek továbbra is a megszokott optimalizálási trükkökhöz kell folyamodniuk, ha kerületek alapján akarnak célozni.

 

Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.