Az AdWords hazai hirdetői eddig csak ország szinten célozhattak Magyarország esetén, arra nem volt lehetőségük, hogy például csak a komlói internetezők számára juttassák el szponzorált találataikat. A megfelelő célzás reményében ezért a magyar AdWords hirdetőknek eddig kényszerből a szövegben kellett felhívniuk a Google felhasználóinak a figyelmét arra, hogy esetükben egy adott területhez köthető szolgáltatásról van szó, illetve ezzel párhuzamosan a kulcsszavak esetén tudták megfelelően pozicionálni magukat.
Ez megváltozhat, mivel a Google Magyarország a blogjában bejelentette, hogy immár hazánkban is elérhetővé vált a város alapú célzás. Így egy debreceni ruhabolt megadhatja, hogy hirdetései csak a debreceni keresőknél jelenhessenek meg, a siófoki fagylaltozó csak a Balaton-parti településeket célozhatja meg és így tovább. Budapest esetén azonban még mindig nem lehet kerületek szerint célozni, így a fővárosi hirdetőknek továbbra is a megszokott optimalizálási trükkökhöz kell folyamodniuk, ha kerületek alapján akarnak célozni.