Hosszú leánykérés után végül a TweetDeck igent mondott a Twitter kérésére, a mikroblog-szolgáltató ugyanis a tegnapi napon hivatalosan bejelentette, hogy felvásárolja a népszerű Twitter klienst.
"Az akvizíció egy fontos mérföldkő számukra" - írta a vétel kapcsán Dick Costolo a Twitter vezére a blogjában. "A TweetDeck segítségével a brandek tulajdonosai, a kiadók, a marketing szakemberek és mások egy erős platformra tehetnek szert, amely képes valós időben megjeleníteni a fontos beszélgetéseket és véleményeket" - tette hozzá később.
"A változás elkerülhetetlen, de a csapatunk változatlan lesz, főhadiszállásunk Londonban marad, változatlan termékekkel és fókusszal, sőt az így elérhetővé vált támogatás és erőforrásokkal még nagyobbra nőhetünk, és még nagyobb kihívások elé nézhetünk" - írta Iain Dodsworth a kliens oldali alkalmazást fejlesztő cég vezérigazgatója.
A felek egyelőre nem hozták nyilvánosságra a vételi árat, de több forrás szerint végül 40 milliárd dollárban állapodtak meg. Utóbbi összeg egyébként jócskán meghaladja az Ubermedia korábbi ajánlatát, amely a pletykák szerint 6 milliárd dollár volt.