A Panasonic ügyvezetője, Kazuhiro Tsuga számos költségcsökkentő megoldást bevetett az elmúlt két év során: többek között 40 000 alkalmazottját bocsátotta el. Ennek ellenére nem sikerült letérniük a lejtőről, és immáron másodjára jelentettek veszteséget. Ezúttal a japán gyártó 754 milliárd jenes veszteségről számolt be, a 2012. és 2013. márciusa közötti időszakra vetítve.
Az eggyel korábbi évben a Panasonic 772 milliárdot veszített, azonban ezt követően úgy gondolták, a mostani szezon már jobb lesz, és körülbelül 50 milliárd jenes nyereséget érhetnek el. Szerény cél volt ugyan, de az elemzők 745 milliárd jenes veszteségről szóló előrejelzése sokkal pontosabbnak bizonyult.
A gyártó a jelenlegi üzleti helyzetet nevezte meg okként, amely főként a gyenge keresletre értendő a televíziók iránt (főként Japánban). Mindennek ellenére a Panasonic ismét változást ígért, és nyereséget 2014-re. Ebben segíthet az is, hogy az elmúlt két évben sok átszervezésbe kezdtek, a folyamat pedig még most sem ért véget.