A Center for Responsive Politics által gyűjtött adatok szerint Barack Obama eddig 5,07 millió dollárnyi kampánytámogatást kalapozott össze a technológiai szektorban; a felajánlások jelentős része a vállalatok „politikai akciócsoportjaitól” (political action committees) és a közvetlenül a munkavállalóktól folyt be; de nem egy esetben a dolgozók családtagjai is a zsebükbe nyúltak.
Az amerikai IT-cégek közül a 544,445 dollárral a Microsoft bizonyult a legbőkezűbb támogatónak; a második helyet a Google (526,000 dollár), a harmadikat pedig az IBM (218,800 dollár) csípte meg.
A jelek szerint Mitt Romney jóval kevésbé népszerű az IT-cégeknél dolgozók körében: neki „alig” kétmillió dollárnyi apanázst sikerült összegyűjtenie a Szilícium-völgyben és környékén. A republikánus elnökjelölt legnagyobb iparági támogatójának az EMC Corp. alkalmazottai bizonyultak, akik összesen 257,250 dollárral gazdagították a volt massachusettsi kormányzó kampányköltségvetését.
A kutatás eredményét a DLA Piper felmérése is alátámasztani látszik. A jogászcég munkatársai szeptember 13-a és október 4-e (vagyis a közvélekedés szerint Romney „győzelmével” zárult első elnökjelölti vitát követő nap) között 222 C-szintű vezetőt interjúvoltak meg a techcégeknél; a menedzsereket az elnökválasztási esélyekről kérdezték.
A válaszadók elsöprő többsége, közel 76 százaléka szerint Obama nyeri a november 6-i elnökválasztást – Romneyt csak a „resztli”: azaz a megkérdezettek 24 százaléka tartotta esélyesnek.
A megkérdezettek 33 százaléka vezérigazgatók és elnökök, 16 százaléka rangidős alelnökök, 31 százaléka pedig ügyvezető partnerek közül került ki; de a kérdezőbiztosok vezető jogtanácsosokat és pénzügyi vezetőket is diktafonvégre kaptak.