"Éreztük, hogy az internetkorszak elején fontos változások vannak kialakulóban, hogy az Internet meg fogja változtatni az élet minden területét, kihat a munkára és a tanulásra. Azonban látjuk, hogy az internetkorszak kezdeti ígéretei napjainkra válnak valósággá" - mondta bemutatkozó sajtótájékoztatóján Papp István, a Cisco Systems Magyarország új ügyvezető igazgatója.
A frissen hivatalába lépett vezető szerint az internet világában négy meghatározó trend van: digitalizálódással ma bármely analóg tartalom - szöveg, adat, fotó, film, zene - elérhető. A virtualizáció révén a digitális tartalom könnyen, olcsón és gyorsan terjeszthető. A mobilitás lehetővé teszi, hogy e tartalmakat bárhonnan, bármikor elérjük. A negyedik megatrend pedig mindezen digitális tartalmak személyessé válása: vagyis a felhasználó maga határozza meg, hogy milyen információt, milyen formában, mikor kíván megtekinteni, fogadni, illetve a virtuális térben maga is közlölni.
Az ügyvezető igazgató a Bell Research Magyar Infokommunikációs Jelentéséből idézve elmondta, hogy a 250-nél több alkalmazottat foglalkoztató vállalatoknál a helyi LAN hálózatok már teljesen elterjedtek (97 százalékuknál van), kedvező az arány a középvállalatok (50-249 alkalmazott) körében is, 81 százalékuknál van helyi hálózat. A kisvállalkozások (1-49 alkalmazott) esetében ez az arány 40 százalék, a közszféra pedig alig előzi meg a kisvállalatokat a maga 43 százalékos arányával. Ezek a számok is azt mutatják, hogy a Ciscónak van hol terjeszkednie.
Papp István a sajtótájékoztatón ismertette a Cisco új stratégiai terveit, erről bővebben a Computerworld legfrissebb, 36. számában olvashatnak.
A négy internetes megatrend
Papp István, a Cisco új vezetője bemutatkozása során a digitalizációról, a virtualizációról, a mobilitásról és a perszonalizációról beszélt.
Hirdetés
Hirdetés