Az All Things Digital értesülései szerint a Microsoft és a Facebook tovább erősítheti a már meglévő jó partneri viszonyát, hozzáférést engedve a Bing számára a közösségi oldal felhasználói által generált anonim adatokhoz, hogy a redmondi szoftvercég keresője relevánsabb találatokat tudjon biztosítani. A gyakorlatban így a Bing algoritmusa láthatná, hogy a Facebook profilok tulajdonosai mit lájkolnak, és ezen oldalakat előrébbre sorolná a találati listában.
Ez komoly eszköz lehetne a Microsoft keresője számára, mivel a Facebook "Like" gombja kezd rohamosan elterjedni a weben, egyre több oldalon található meg egy cikk, egy bejegyzés vagy éppen egy kép alatt. A közösségi oldal 500 millió felhasználója ráadásul egy hatalmas bázis, amely mintavétellel a Bing komoly versenyelőnyre tehet szert a fő riválisával, a Google megoldásával szemben. Természetesen ez komoly adatvédelmi aggályokat is felvet, ami miatt elképzelhető, hogy ha létrejön a megállapodás, akkor végül a Bing csak azon lájkolásokat szemlézhetné, amelyeket a felhasználó publikusra állított.
A Microsoft és a Facebook között egyébként meglehetősen jó baráti viszony alakul ki, amióta a redmondi szoftvercég 240 millió dollárt invesztált a közösségi oldalba. Ennek köszönhetően a Facebook keresője mögött már a Bing található meg, és több Microsoftos termék is (például a Docs) aktívan épít a közösségi oldalra.
A két szoftvercég képviselői nem kívánták kommentálni az All Things Digital értesülését.