"Nem látjuk semmi jelét annak, hogy az olyan hamis Office megoldások, mint a Zoho, a Google, vagy a Zimbra helyettesíteni tudnák az Office irodai programcsomagot" - nyilatkozta az Information Week kérdésére még a hét elején Ron Markezich, a Microsoft Online szolgáltatásokért felelős vezérigazgatója a BPOS árcsökkentése kapcsán. A szoftver, mint szolgáltatást nyújtó versenytársakkal szembeni megfogalmazása azonban talán túl erősre sikeredett, amire Sridhar Vembu, a Zoho vezérigazgatója meglehetősen ingerülten reagált.
"Hamis Office! Ez igazából megtiszteltetés számunkra. Csak egy javaslatunk van a Microsoft számára: legyünk teljesen konzisztensek, és tegyük oda a Bing aljára is a hamis kereső címkét. Ez így fair, nem igaz?" - írta első lendületében az indiai fejlesztőcég első embere blogjában.
Ráadásul később ellencsapásul a Zoho kevesebb, mint egy nap alatt elindította a fakeoffice.org weboldalt, hogy meglovagolja a rossz megfogalmazás miatti médiafigyelmet. Sőt a Twitteren még egy profilt is létrehoztak hamis Office néven.
S ha ez még nem lenne elég, egy nap alatt elkészítették a rövid "Fake Office - The Movie" filmjüket is, amely talán forradalmi is lett, hiszen ez az első eset, hogy a szoftver, mint szolgáltatás megoldásokat dalba foglalták volna. Mindemellett az oldalon nem marad el az igazi fricska sem. A indiai készítők ugyanis összehasonlították saját szolgáltatásukat, a Microsoft irodai programcsomagjával. Természetesen szelektív válogatásról van szó, így nem meglepő, hogy a Zoho minden tekintettben jobb lett.