Úgy tűnik, hogy a Pixel Watch sikert aratott, mert a Google-t rögtön a második helyre juttatta a viselhető eszközök globális piacán. A Samsung mellett ráadásul elsuhant a Huawei és a Xiaomi is, csak a cupertinói techóriás, az Apple áll szilárdan régi pozíciójában, az első helyen.
A Canalys új jelentése szerint a Google 2022 negyedik negyedévében elfoglalta a második helyet a viselhető eszközök világpiacán a részesedését tekintve. Ez magában foglalja az okosórákat és az alap órákat is az összes nagy techcégtől. Figyelemre méltó, hogy a Google Pixel Watch órája megszerezte a viselhető eszközök piaci részesedésének 8 százalékát 2022 negyedik negyedévében. Ehhez képest az Apple 27,5 százalékos részesedése domináns, míg a Samsung 5,9 százalékkal csak az 5. helyen áll a listán. Ha ehhez hozzávesszük, hogy a Google mindössze 9 országban értékesíti a Pixel Watch-ot, míg az Apple Watch-ot több mint 60 országban, akkor a Google teljesítménye igazán figyelemre méltó.
A Canalys azt is megemlíti, hogy az okosórák növekedésének 16 százaléka a Pixel Watch megjelenésével történt, ami a Google-t a világ 2. helyére katapultálta a viselhető eszközök piacán. A Google emellett olyan termékcsaládokat is birtokol, mint a Fitbit Sense, Versa és Inspire.
A jelentés szerint a Google 2022 negyedik negyedévében 880 ezer Pixel Watch-ot szállított le, ami együttesen a Google 4 millió viselhető eszköz kiszállításának 22 százaléka. A Fitbit azonban katasztrofális helyzetben van, a szállítások 25 százalékkal csökkentek év/év alapon - írja a Sammobile.