Az utóbbi hónapokban a világhálón gombamód elszaporodtak az egyszeri, nagy összegű kedvezményeket biztosító szolgáltatások, amelyek gyakorlatilag a Groupon által sikerre vitt üzleti megoldást kopírozzák le valamilyen mértékben. A közösségi vásárlás hirtelen megugrott népszerűsége mellett úgy tűnik, hogy a Google sem akar elmenni. Korábban a piacra lépést egyszerűen akarták megoldani: egy felvásárlással, ám sokak megdöbbenésére a Groupon visszautasította kérőjének 6 milliárd dolláros ajánlatát.
A keresőcég azonban a jelek szerint nem hátrált meg, s elkészítette a saját Grouponját. A Mashable birtokába került brossura szerint - amelynek a hitelességét a Google később nem cáfolta - a keresőcég rövid időn belül elindíthatja a saját kuponos oldalát: a Google Offers-t. A kiszivárgott dokumentum alapján "a Google Offers egy olyan új termék, amely egy napi hírlevélen keresztül biztosítja, hogy a potenciális ügyfelek és vásárlók megtalálják a közelükben lévő legjobb ajánlatokat".
Azaz a szolgáltatásuk a közösségi vásárlás már bevált receptjét fogja alkalmazni: a regisztrált felhasználó minden nap kapni fog egy üzenetet, amelyben a "kihagyhatatlan" ajánlatok lesznek tételesen felsorolva. Azokat a meghirdetett áron csak egy rövid ideig (valószínűleg 24 óráig) vásárolhatja meg, valamint akkor, ha az ajánlat teljesüléséhez elegendő felhasználó kattint a "megveszem" gombra. A megoldás a Google Checkout szolgáltatásra épít majd, és a képernyőfotó alapján rendelkezni fog Facebook, Twitter, Google Reader és Google Buzz csatlakozókkal is.