Hirdetés
. Hirdetés

A Google és a T márka

|

A jövőben a Google keresőtechnológiáját használja a T-Online és a T-Mobile, és a cégek közötti további együttműködés sem zárható ki.

Hirdetés

A Google technológiáját használja a jövőben az [origo] keresője, az ok.hu, illetve a T-Mobile web'n walk szolgáltatása is - ismertették az illetékesek budapesti sajtótájékoztatójukon. Az ok.hu oldalon az automatikus találatok mellett megtalálhatók majd az AdWords szponzorált eredményei is. A keresőt arra optimalizálták, hogy a magyar tartalmakat ne csak a .hu domain alatt keresse, hanem világszerte, a .com, .sk, .ro vagy bármely más domain alatt. A T-Mobile keresője a mobiltelefonokra optimalizált találatokat jelenít majd meg.

A rövid sajtótájékoztatón megjelent Nikesh Arora, a Google európai elnöke, aki elmondta, hogy a Google rendkívül fontosnak tartja a helyi együttműködéseket, a 2007-es év pedig ennek a jegyében fog eltelni. Simó György, a T-Online Magyarország vezérigazgatója ismertette, hogy régóta keresik az együttműködést a nemzetközi keresőkkel, és örvendenek annak, hogy olyan nagy márkával sikerült megegyezni, mint a Google. Winkler János, a T-Mobile vezetője ismertette, egyre többen használhatják a szélessávú mobilinternetet Magyarországon, és év végére 7,2 Mbps-re emelik az internet sebességét.

A Computerworld kérdésére válaszolva Simó György és Winkler János sem zárta ki annak a lehetőségét, hogy a továbbiakban más szolgáltatások kapcsán is együttműködjenek a Google-lal.

Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.