A cég a digitális világban tevékenykedő üzleti döntéshozóknak van a segítségére a döntések előkészítésében. Kézenfekvőnek tűnik, hogy amiként más iparágakban, a kutatásban is megjelennek olyan riválisok, vagy olyan új technológiák, amelyek csökkentik a vezető szerepet játszó szolgáltatók jelentőségét.
A crowdsourcing az erőforrások menedzsmentjében, a crowdfunding pedig a tőkebefektetés világában hoztak újat és kezdik átírni a korábbi rangsorokat, vagy korábban érintetlen szegmensekből nyernek ki bevételeket. A világhálón közzétett nyilvános információk közötti alapos kutatás is járhat olyan eredményekkel, amelyek hasznosíthatók az üzleti döntések meghozatalakor.
Két éve vette át a Gartner magyarországi képviseletét az i-Tango Kft. Papp László, a cég ügyvezetője kérdésünkre válaszolva kifejtette, hogy nem tart a Gartner piacvesztésétől. „A Gartner nemzetközi technológiai elemző cég a három évtizedes fennállása alatt évről évre két számjegyű növekedést produkált, ami azt bizonyítja, hogy az egész világon folyamatos az igény a technológiai döntések szakmai elemzésekkel megalapozott támogatására. Ez még inkább így lesz a digitalizálódó világban, ahol minden technológiai döntés egyben üzleti döntés, és emiatt nem csak az informatikai vezetők, de minden üzleti felsővezető is egyre többet foglalkozik majd technológiával.
A Gartner magyarországi képviseletét két éve átvevő i-Tango Kft. vezetőjeként azt látom, hogy itthon is egyre nagyobb az igény a tudatos döntéseket lehetővé tévő elemzések iránt, az intuitív, kollégák, barátok vagy akár az interneten fellelt cikkek alapján sugallt tanácsokkal szemben” – mondta Papp László.