A partnerkapcsolattal a Fujitsu továbbfejleszti a DHL-lel a beszerzési szolgáltatások, azon belül az egyenruhák és a védőfelszerelések menedzselt beszerzése terén folytatott sikeres együttműködését. A jövőben iparági és technológiai szakértelmét megosztva, partnerével közösen dolgozik a készenléti szolgálatok működésének biztonságát és hatékonyságát fokozó, innovatív megoldások kialakításán. A Fujitsu és a DHL teljesen új piacok megteremtését is tervezik más iparágakban, pl. a légi közlekedést kiszolgáló logisztika terén.
A logisztikai ágazatban elsőként a DHL megoldása kínál személyre szabott ellátási láncot a készenléti és más egyenruhás szolgálatok számára a Fujitsu e-kereskedelmi platformjának támogatásával. Az innovatív koncepció csökkenti a termékmenedzsment és az ellátásilánc-kezelés költségét, ösztönzi az innovációt, és felhasználóbarát, személyre szabott kiszolgálást biztosít.
A hordható és az IoT-technológia (pl. a Fujitsu UBIQUITOUSWARE) használata révén a készenléti szolgálatok nyomon követhetik a terepen dolgozó munkatársak hogylétét, vezérlőpulton (dashboardon) megjelenítve állapotukat és tartózkodási helyüket. Ily módon gyorsan és pontosan tudnak reagálni a biztonságukat vagy az életüket veszélyeztető helyzetekre, és valós időben tudják követni a fontos védőfelszerzések helyének változását.
"A globális logisztikai piac vezető vállalatként folyamatosan kutatunk az ügyfeleink életminőségét javító innovációk után. A hordható technológia átalakítja a munkavégzést, segít megérteni, mi történik körülöttünk, és korábban elképzelhetetlen valós idejű betekintést nyújt környezetünk folyamataiba. Nagyon örülök, hogy a Fujitsu partnerei lehetünk ezen a területen, és biztos vagyok benne, hogy együtt újra fogjuk írni a piaci működés játékszabályait" - nyilatkozott Paul Richardson, a DHL Supply Chain UKI speciális szolgáltatásokért felelős ügyvezető igazgatója.
"A Fujitsunál gyakorlatias, valódi átalakulást eredményező innovációra törekszünk, és pontosan ezt várjuk a DHL-lel létrehozott partnerkapcsolattól is. A DHL iparági szakértelmét a saját tapasztalatainkkal ötvözve hihetetlen dolgokat tudunk kihozni az új technológiákból a logisztikában - például új funkciókat alakíthatunk ki, nagyságrendekkel javíthatjuk a felhasználói élményt, és további költségmegtakarításokhoz juttathatjuk a szervezeteket. A digitális forradalom korában a Fujitsu és a DHL partnerkapcsolata jól illusztrálja, mekkora érték rejlik az innováció és a siker szempontjából a tudás és az ötletek megosztásában, valamint a kreatív közös munkavégzés, a 'co-creation' folyamatában" - mutatott rá François Fleutiaux, a Fujitsu alelnöke és EMEIA-régióbeli értékesítési vezetője.