A Microsoft arra készül, hogy egy videó és képmegosztó szolgáltatást indítson be, mely a Flickr és a YouTube konkurense lesz. Talán a szakmai sajtó bűnös abban, hogy túlreagálja cégek ténykedéseit és olyan jelzőket aggatunk rá termékekre, hogy például "iPod gyilkos", vagy az "iTunes gyilkosa", ez alkalommal maga a Microsoft az, aki ilyesmit emleget.
A cég pénteken tett közzé egy álláshirdetést az oldalán, ahol program managert keresnek egy olyan "új generációs fotó és videómegosztó szolgáltatás élére, mely Flickr, SmugMug és napjaink egyéb fotó web megoldásaival konkurál". A Microsoft tudja, hogy fogócskát játszik olyan szolgáltatásokkal, amelyeket mindenki ismer - menedzsernyelven ezt hívják "erős brand recognition"-nek. "Csatlakozzon hozzánk, hogy a Windows Live-ot a legjobb hellyé tegyük az ön digitális emlékeinek megosztására! Hallott már a Flickr-ről, a YouTube-ról, vagy a .Mac-ről?"
A Microsoftnak nem lesz könnyű dolga ha a fenti oldalakkal szeretné felvenni a versenyt. Fontos, hogy a szolgáltatásnak - a Windows Live eddigi funkcióival ellentétben - problémamentesen kell megjelennie a nem Internet Explorer böngészőkön is és szó sem lehet "béta" minőségű szolgáltatásról, rögvest teljes értékű, megbízhatóan működő eszközt kell a felhasználók kezébe adni. Hogy még nehezebb legyen a dolog, még véletlenül sem lehet olyan "Móricka elkésett az iskolából" érzése a felhasználónak, mint például az http://video.msn.com-al kapcsolatban, a YouTube-hoz képest.