A 15-24 évesek célcsoportjába közel másfél millió ember tartozik, körükben az Ipsos-GfK Nemzeti Médiaanalízis (NMA 2009q3-4) kutatása alapján 80%-ot meghaladó a legalább havonta internetezők aránya, azaz összesen mintegy 1,2 milliós tömegről beszélhetünk. Ez a szám az összes 15 év feletti internetező közel 30%-át teszi ki.
Az NMA adatai alapján jól látható, hogy a gazdasági aktivitásból származó ?természetes" eltérésen túl (internet használata tanulásra/munkavégzésre, hivatali ügyintézés) is sok ponton lényegesen különbözik a fiatalok nethasználata. Szignifikánsan magasabb közöttük azok aránya, akik játékra és letöltésekre használják az internetet, de a chat-elők és társkeresők is magas arányban vannak jelen a csoportban. Érdekes megfigyelni ugyanakkor, hogy az általánosan elterjedt vélekedéssel szemben a vásárlás előtti online információszerzés kevéssé jellemző rájuk.
Az e-kereskedelmi oldalak látogatottságát vizsgálva azonban már árnyaltabb a kép, a 15-24 évesek az átlagos 57%-nál valamivel nagyobb arányban (65%) vannak ugyan jelen ezeken az oldalakon, de az e-kereskedelmi oldalakon eltöltött idejük (24 perc/hónap) kevesebb mint fele az átlagosnak (50 perc/hónap). Hasonló trendet figyelhetünk meg az online játékok területén is.
A fiatalok egyébként csaknem 6 órával kevesebbet töltenek online (48,6 óra), mint az átlag (54,6 óra), de ezen belül természetesen jelentős eltérések láthatóak. Lényegesen több időt töltenek videómegosztókon és közösségi site-okon, míg hírek olvasásával, társkereséssel és felnőtt tartalmak böngészésével szignifikánsan kevesebbet. Az adatok alapján a 15-24 évesek közösségi és videómegosztó site-okon töltik el online idejük egyharmadát.
Az elérési adatokat vizsgálva az látható, hogy fórum/chat/blog, a hír, a videómegosztó és a közösségi oldalakat tömörítő tartalmi kategóriákban külön-külön is csaknem 100%-os a célcsoport elérése, míg az összes internetező körében az elérés minden kategória esetén bő 10 százalékponttal alacsonyabb.