A hazai telekommunikációs cégek összefogásának köszönhetően (Invitel, T-Mobile, T-Home, Telenor, Vodafone, UPC) működik a 1749-es segélyvonal. Az összes vezetékes, illetve mobil hálózatból a 1749-es számot hívó, vagy a mobil hálózatból az erre a számra az ?ARVIZ" vagy ?ÁRVÍZ" szót szöveges üzenetben elküldő ügyfelek 200 forintot adományoznak. A támogatás a Magyar Vöröskereszt közreműködésével jut el a mentési munkálatok céljaira és a kárt szenvedettekhez. A segélyszervezet a beérkező adományok teljes összegét megkapja, egyik szolgáltató sem számol fel semmilyen külön díjat a hívások után.
A Telenor, a Magyar Telekom lakossági márkái, a T-Mobile és a T-Home valamint a Vodafone legutóbb a Haiti-t sújtó földrengés után indított közös gyűjtést, amelynek köszönhetően összesen 402.449 SMS és hívás érkezett, ezzel közel 80,5 millió forintnyi adomány került a rászorulókhoz.
Kérünk mindenkit, aki szeretne segíteni és megteheti, hogy segítsen, ne tétovázzon - a sosem látott árvíz mindnyájunk katasztrófája.Köszönjük mindenki nevében, akinek szüksége van a segítségre!