A vállalat bejelentése szerint az utóbbi fél évben naponta 55 ezren csatlakoztak a felhőalapú prezentációt kínáló szolgáltatáshoz. Árvai Péter alapító szerint a siker titka, hogy a Prezi segítségével az előadók üzeneteiket érthetően, tisztábban adhatják át a hallgatóságnak, akik így könnyebben meg is jegyzik azt, amit látnak és hallanak.
A felhasználók egyetértenek abban, hogy a Prezi segítségével sikerült jobb előadókká válniuk. Adrian Chang az Oracle-től hetente legalább öt prezentációt tart, és mint kifejtette: „Nagy öröm volt számomra a Prezi megjelenése, hiszen mióta használom sokkal hatékonyabb előadásokat tarthatok.” Többen kiemelték a Prezi sokoldalúságát, különös tekintettel a kollaborációs lehetőségekre.
Eleinte a Prezi növekedését egyértelműen az oktatási szektor generálta, és bár továbbra is – a Microsofttal és az Apple-lel vállt vállnak vetve vesznek részt például Barack Obama elnök ConnectED programjában - komoly hangsúlyt fektetnek erre a területre, a cég fókusza egyre inkább az üzleti piac felé mozdul el.