Hirdetés
. Hirdetés

32 millió dollár mobiltartozékból

|

A mobiltelefonok mellett a mobilkiegészítők piaca is egyre fontossabb: idén 32 milliárd dolláros bevételt generálnak ezek az eszközök.

Hirdetés

Fejhallgatóból, memóriakártyákból és adatkábelekből idén 32 milliárd dollár (6112 milliárd forint) értékben adnak majd el a gyártók - mondja az ABI Research piackutató. A cég vezető elemzője, Shailendra Pandey szerint a mobiltelefonok bővülő multimédiás funkciói miatt kelendőek a piacon ezek a kiegészítők.

Népszerűek például a zeneilejátszóként is használható készülékek, emiatt erőteljes a kereslet fejhallgatók és mikrofonos fejhallgatók iránt. A zene- és videolejátszási képességek miatt egyre többen vásárolnak memóriakártyákat. Ugyanakkor egyre többen szeretnék számítógépjükhöz csatlakoztatni mobiljukat, hogy még több tartalmat tegyenek a telefonra - így az adatkábelek iránti kereslet is nő.

Az elemző szerint az akkumulátorok és akkumulátortöltők mellett egyre több vállalat tesz a gyári dobozba adatkábelt, fejhallgatót vagy memóriakártyát. Ez azért van, mert felismerték, hogy drágább készülékeiket és okostelefonjaikat úgy tudják eladni, ha a fogyasztó azonnal ki tudja használni az eszköz multimédiás funkcióit. Ennek persze a mobilszolgáltatók is örülnek, hiszen így egyre többen vásárolnak tartalmat a szolgáltatótól, tehát többet költenek nem hangalapú szolgáltatásokra.

Az ABI Research szerint a mobiltelefon tartozékok piaca stabilan nő az elkövetkező években, 2012-ben több mint 80 milliárd dollár (15280 milliárd forint) bevételt termel majd a piac.


Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.