Idén a növekedés motorja a virtualizációs szolgáltatáscsoport lehet, ahol nagy áttörésre számít a szolgáltató. A fejlődés érdekében a vállalat az elmúlt egy év során 100 millió forintot fordított fejlesztésekre. 2015-re továbbra is az egymilliárd forintos nettó árbevétel elérése a cél.
"Mindhárom szolgáltatáscsoport: a szélessávú internetszolgáltatások, a VoIP telefónia és a virtualizáció is fontos szerepet játszott ügyfélkörünk közel 10 százalékos bővítésében, valamint bevételeink növelésében is. A bérelt vonali internetszolgáltatások terén eltolódás figyelhető meg az egyre magasabb sávszélesség és rendelkezésre állás felé. A VoIP alapú megoldásoknak a virtuális telefonközpont szolgáltatásunk adott lökést az elmúlt évben. Utóbbinak, valamint a virtuális szervernek köszönhetően pedig bevételeink egyre nagyobb része érkezik a virtualizációs szolgáltatásokat igénybe vevő ügyfeleinktől" - mondta Farmosi Attila, az ACE Telecom ügyvezetője.
Az elmúlt években trenddé vált a felhasználók fluktuációja, időről-időre az ügyfelek új szolgáltatót keresnek, jellemzően a piacon kialakuló árverseny miatt. Éppen ezért az ACE Telecom az új ügyfelek szerzése mellett prioritásként kezeli a meglévő ügyfelek megtartását is. A 2013-as év elején és végén is kikérte ügyfelei véleményét, hogy azok figyelembe vételével továbbra is a lehető legmagasabb színvonalú szolgáltatásokat biztosítsa számukra. Többek között ennek eredménye, hogy az elmúlt évben 12 százalékkal, 8 ezrelék alá sikerült csökkenteni a szolgáltatás lemondásokat.