A kis- és középvállalatok, különösen hazai méretekben hagyományosan nem tudták megfizetni az összetett kommunikációs megoldásokat. Az Avaya IP Office családja a cégek teljes kommunikációját képes kiszolgálni. Több külön-külön szükséges funkciót egyesíthet benne a felhasználó: természetesen van benne egy telefonközpont, ami 360 felhasználóig bővíthető, lényegében minden ismert alközponti szolgáltatást megtalálunk benne. Adatkommunikációt is kínál, azaz tűzfal is van benne, internet hozzáférést biztosítja, akár ISDN vonalon keresztüli betárcsázással. A rendszer teljes call-center megoldást tartalmaz, konferenciahívástól a kampánymenedzseri funkciókig, és az egész CRM rendszerbe integrálható.
Tavasszal jelentették be a 3.1 változatot. Az IP Office árra, funkcionalitása, rugalmas alakíthatósága itthon nagyon népszerűvé tette a kis- és közepes vállalatok között, ennek köszönhető az utóbbi év több mint 100 százalékos növekedése.
100 százalék feletti növekedés az IP telefonok piacán
Az Avaya Magyarország a nemrégiben lezárt üzleti éve alapján komoly növekedést produkált: a kis és középvállalkozások területén az IP megoldások piacán 100 százalék feletti volt a növekedés.
Hirdetés
Hirdetés