"Már hosszú ideje kerestünk egy tapasztalt és megbízható üzletfejlesztési igazgatót, akit végül Metykó Tibor személyében találtunk meg" - nyilatkozta Vaszary Ádám, az Adamsky ügyvezetője.
A szakember ügyféloldalról került az ügynökséghez: pályafutását az E.ON-nál kezdte 2006-ban, mint kommunikációs stratégiáért felelős marketing specialista, majd 2010-től a marketing kommunikáció mellett, értékesítési fókuszú senior szegmensmenedzserként dolgozott a cégnél. 2012-ben ugyanebben a pozícióban folytatta a UPC-nél. 2013-tól a Vodafone vállalati és M2M-szegmens marketingcsapatának a vezetője, 2015-től pedig a Samsung Electronics teljes B2B stratégiájának a kialakításáért felelt.
A közvetlen üzletszerzés mellett Metykó Tibor feladata lesz a stratégiai irányok kijelölése is a jövőben, amelyhez mind a B2B, mind a B2C szegmensekben szerzett tapasztalatait kamatoztatni fogja.