"A DDB-nél töltött remek és szakmailag előremutató évek után óriási inspiráció a Magyar Telekom csapatába belépni. Motiváló kihívás és lehetőség, hogy amit eddig márkaépítés, kommunikáció és viselkedés változtatás terén képviseltem most élesben, Magyarország egyik legfontosabb és legnagyobb márkája érdekében kamatoztathatom. A DDB már régóta megbecsült partnere a Magyar Telekomnak, így az évek során sok kollégával és feladattal megismerkedtem. Mindig is nagy elismeréssel követtem a Telekom kiemelkedő szakmai munkáját és meggyőződésem, hogy fontos és nagy dolgok előtt állunk." - mondta Szabó Béla.

Szabó Béla pályafutása során egyedülálló módon ötvözte az ügynökségi márkaépítési és kommunikációs tudást az ügyfél oldalon szerzett speciális tapasztalatokkal. Béla több nagy nemzetközi reklámügynökségnél töltött be fontos szerepet, a Y&R-nál az Ericsson regionális koordinációját, a Leo Burnett-nél stratégiai és ügyfélkapcsolati igazgatóként az ügynökség termékeinek minőségéért és az ügyfélszerzésért volt felelős. A telekommunikációs iparágban a Vodafone magyarországi és londoni székhelyű globális szervezeténél dolgozott márkaépítésért és marketing kommunikációért felelős vezetőként. Többek között az ő nevéhez köthető a szolgáltatók mobilhálózatának új iparági témaként való felépítése. A globális és lokális tapasztalatok mellett személyesen vett részt Afrika legerősebb márkája, az MTN telekommunikációs szolgáltató, digitális transzformációs és kommunikációs stratégiájának kialakításában a dél-afrikai központú regionális MetropolitanRepublic ügynökség Stratégiai Igazgatójaként. A Magyar Telekomhoz a DDB-ből csatlakozik, ahol Stratégiai és Innovációs Igazgatóként elsősorban az ügyfelek márkáinak és üzleti tevékenységének új területekre való bevezetése volt fő feladata.
Mint azt a napokban a Magyar Telekom bejelentette, Bánhegyi Zsófia, a Telekom jelenlegi csoport kommunikációs igazgatója a Magyar Turisztikai Ügynökség felkérésére Marketingkommunikációért felelős vezérigazgató-helyetteseként folytatja pályáját 2017 áprilisától.