Az Invitel az új marketingkommunikációs igazgató kinevezésével az eddiginél stratégiaibb szerepet szán a vállalat kommunikációjának. Az Invitel két legfőbb piaca a lakossági és a vállalati divízió. Az új vezető számára azonban nem lesz újdonság, hogy több terület munkájába kapcsolódik be, hiszen a Magyar Telekom kommunikációs vezetőjeként feladata volt többek között a T-Mobile márka hazai bevezetése, majd a korábbi T-Com, T-Online, T-Kábel, és az ebből kialakított T-Home márka életre hívása – és a későbbiekben e márkák kommunikációjának koordinálása, irányítása.
„A lakossági termékek és szolgáltatások megújuló, ügyfélközpontú portfóliójával az Invitel a jövőben még markánsabb szerepet vállal az otthoni szórakoztatás terén, eddigi tradicionális szolgáltatásai mellett pedig vonzó televíziós és internet csomagokat is kínál” – mondta el Liptay Gabriella, az Invitel új marketingkommunikációs igazgatója.
Liptay Gabriella a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen (mai nevén Budapesti Corvinus Egyetem) szerzett közgazdász és szociológus diplomát, később Norvégiában, Hollandiában és az Egyesült Államokban is több egyetemi illetve management programokban vett részt. Szakmai pályafutását a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem Szociológia Tanszékén kezdte kutatóként. 1994-ben került a Szezám Reklám és PR ügynökséghez, ahol kezdetben telekommunikációs, információtechnológiai cégek ügyfélkapcsolati menedzsereként tevékenykedett, majd rövid időn belül a cég egyik vezetője lett. 1997-től az Ericsson Magyarország PR vezetőjeként, 2000-től pedig kommunikációs igazgatójaként dolgozott.
2004-ben igazolt át a Westelhez, ahol a T-Mobile átmárkázás egyik vezetőjeként, kommunikációs igazgató-helyetteseként tevékenykedett, majd 2006-tól e terület kommunikációs vezetőjeként dolgozott. 2008-tól, a Lakossági Szolgáltatások Üzletág kommunikációs ágazatvezetőjeként már feladata volt a T-Com, T-Mobile és T-Online márkák kommunikációjának összehangolása, irányítása, illetve 2008 szeptemberétől a T-Online, T-Kábel és a T-Com márkák összevonásából kialakított T-Home márka bevezetése. Mindeközben tagja volt a vállalat nemzetközi kommunikációjáért felelő Board-jának, a Deutsche Telekom Nemzetközi Márka és Kommunikációs Vezetői Tanácsának is.
2011 közepétől független kommunikációs tanácsadóként dolgozott többek között a Chello Central Europe-nál és a Libri Csoportnál. Ebben az időszakban segített különböző start-up és kulturális projektek életre hívásában is, például részt vett a budapesti ARTMarket, a Start-Up konferencia, Summa Artium és a TEDx Danubia munkájában. Emellett jelenleg is tagja és vezetője több szakmai és civil szervezetnek pl. a Magyar Reklámszövetség Elnökségének, a NIOK Kuratóriumának és a Krétakör Alapítvány Felügyelőbizottságnak.