A Dell átszervezi az üzleti ügyfelek divízióját: a továbbiakban nem földrajzi régiók szerint szervezik az eladásokat, hanem az ügyfelek típusai alapján. Az új csoportosítás szerint lesz egy nagyvállalati, egy államigazgatási és egy középvállalati csoport. Közleményében Michael Dell elnök-vezérigazgató úgy fogalmazott, hogy az ügyfelek elvárásai a technológia felhasználási módja, és nem a felhasználás helye szerint fogalmazódnak meg. David Frink szóvivő elmondta: az átszervezés nem jár elbocsátásokkal, de a vállalat "folyamatosan vizsgálja, hogyan lehet javítani a költségstruktúrán".
December végén bejelentették azt is, hogy két felsővezető távozik a cégtől: Mike Cannon (képünkön), a nemzetközi működésért felelős elnök és Mark Jarvis marketingvezető. A két szakembert maga Michael Dell hozta magával 2007-ben, amikor újra átvette a vezérigazgatói posztot. Mindketten tanácsadóként kapcsolatban maradnak a céggel.
Korábban Michael Dell úgy fogalmazott, hogy sikeres volt a vállalat stratégiája, miszerint viszonteladók és más partnerek helyett közvetlenül értékesítik a termékeket. Ehhez képest december első három hetében, a vásárlási szezon legforgalmasabb időszakában a Dell weboldalainak látogatottsága 17 százalékkal alacsonyabb volt az előző év azonos időszakához képest, míg rivális HP oldalai 28 százalékos növekedést regisztráltak az online kereskedelmi oldalakt mérő comScore adatai szerint.