Október 1-jétől ügyvezető igazgatói pozícióban csatlakozott az Ipsos Zrt.-hez Feitel Balázs, aki közel húsz éve tevékenykedik a kutatói szakmában. Korábban elsőszámú vezetői pozíciókat is vállalva olyan nemzetközi cégcsoportoknál dolgozott, mint a Millward Brown, a Nielsen, a TNS. A szakember jól ismeri a magyar piac különböző területeit (FMCG, média, telekommunikáció, pénzügy, autóipar, egészségügy), és kutatási módszerek széles skálájának szakértője, köztük az Ipsos stratégiájának fókuszában lévőknek, mint a reklám-, marketing-, shopper-, loyalty és a mystery shopping programoknak. Csapatának legfontosabb feladata, hogy releváns fogyasztói információkkal járuljon hozzá az Ipsos ügyfeleinek sikeres piaci döntéseihez. A régiós klaszterrendszer előnyeire építkezve az Ipsos Zrt. a közeljövőben számos, más piacokon már sikeresen használt új szolgáltatást és terméket tervez bevezetni itthon is - jelentette be Radek Jaluvka, az Ipsos Magyarország, Csehország és Szlovákia klaszter vezérigazgatója (a képen balra).