A munkavállalók jelentős része, 46% beismeri, hogy "a munkaórák mennyisége nem elegendő a szükséges feladatok elvégzéséhez", és 43 százalékuk mutat rá, hogy a munkával járó egyéb kötelezettségeknek való megfelelés, például részvétel a megbeszéléseken, jelentések készítése, az adminisztráció, a tényleges munkavégzés útjában áll. Emellett a kutatások arra is rávilágítanak, hogy az alkalmazottak a legjobb teljesítményre a túlórák ideje alatt képesek, ekkor olvassák el az olvasatlan e-mailjeiket (42%), nézik át befejezett vagy majdani feladataikat (43%), és mélyednek bele a szakcikkekbe készségeik fejlesztése érdekében (31%).
A kutatás azt is felveti, hogy a túlóráknak köszönhetően munkaidőben sokkal inkább a szociális élet dominál a munkahelyeken, a megkérdezettek 29%-a beismeri, hogy szeret munkaidőben beszélgetni és társasági életet élni, a munkáját pedig túlórában fejezi be. Ezt támasztja alá, hogy a munkavállalók 80%-a fontosnak tartja a szociális életet a munkahelyen.
Fábián Miklós, az Epson Magyarország kereskedelmi vezetője szerint: "A munkavállalói elégedettség és a dolgozók ösztönzése fontos gazdasági összetevők, amit nem szabad figyelmen kívül hagyni a versenyszellemű üzleti környezetben. A szervezetek támogathatják a pozitív munkakultúra kialakítását és még inkább hozzájárulhatnak dolgozóik boldogságérzetéhez. Ez a kutatás bepillantást kínál a mai munkavállalók időbeosztásába, rávilágít a rájuk nehezedő nyomásra és a munkahelyi prioritásokra."