Január közepén tartott, tisztújítással egybekötött évértékelő taggyűlésén az IAB Hungary, az Interactive Advertising Bureau hazai képviselője megválasztotta új tisztségviselőit és elfogadta az elnökség beszámolóját az elmúlt hároméves ciklusról. A jelenlevő ötven tagcég képviselője egybehangzó szavazással Barnóth Zoltánt (GroupM) választotta az IAB Hungary új elnökévé, aki a szervezet alapítása óta elnöki tisztségben lévő Novák Pétert váltja a pozícióban.
Barnóth Zoltán 1999-ben kezdte pályafutását a PanMedia Western médiaügynökségnél, ahol 2002 végétől tervezési igazgatóként dolgozott. Később a Universal McCann-nél és az MEC-nél is tevékenykedett csoportvezetőként, illetve stratégiai igazgatóként. 2009-től az MEC Interaction ügyvezetőjeként a digitális cég üzleti és szakmai ügyeit irányította. Ezt követően Düsseldorfban folytatta pályáját, ahol a német MEC-nél nemzetközi és digitális tevékenységgel foglalkozott. Innen hazatérve digitális vezetőként az Mcsoport Magyarországnál - a GroupM médiaügynökségeit tömörítő nemzetközi cégcsoport hazai vállalatánál - állt munkába, ahol elsődleges feladata a közös kereskedés és az új, innovatív termékek és szolgáltatások fejlesztése.