Nyilvános és magánfelhőben egyaránt elérhető, friss képességeivel a Cloud Editions (CE) 22.4 a felgyorsult változások kezeléséhez ad eszközöket, megoldásokat és nagyobb megbízhatóságot, információbiztonságot a vállalatoknak.
- Digitális átalakulásukban segítjük, a mind összetettebbé váló üzleti követelmények teljesítésére készítjük fel a szervezeteket, amelyeket a munkavégzés modern modelljei, a mesterséges intelligencia alkalmazásai, valamint a fenntarthatósággal, a társadalmi egyenlőséggel és az irányítással kapcsolatos elvárások támasztanak velük szemben - mondta nyitó előadásában Mark J. Barrenechea, az OpenText vezérigazgatója. - A Cloud Editions 22.4 fontos mérföldkő felhőalapú, teljes körű és integrált információmenedzsment platformunk, a Titanium kialakításában. Következő generációs felhőplatformunk a vállalatok felhőalapú transzformációját és jövőbeni AI alkalmazásait egyaránt gyorsítani fogja.
Tartalomáradat helyett releváns kommunikáció
A Las Vegasban október elején személyes és virtuális részvétellel, hibrid eseményként megtartott OpenText World konferencián debütáló CE 22.4 többek között az alkalmazotti és az ügyfélélmény átalakításához vonultat fel új képességeket.
Két évvel ezelőtti felmérését (Information Overload Survey, 2020) idén megismételve az OpenText megállapította, hogy a megkérdezett felhasználók 80 százaléka (tíz válaszadó közül nyolc) információs túlterheltségtől szenved. A vállalatok egyedül azzal enyhíthetik a zajos és zűrzavaros környezet nyomását, hogy minden webes és kommunikációs élményt személyre szabnak, a megfelelő időben és a megfelelő csatornákon keresztül mindig a megfelelő tartalmat nyújtják ügyfeleiknek.
A 22.4-es verzióban az OpenText Experience Cloud két új megoldással teszi gyorsabbá és egyszerűbbé a relevancia, a következetesség és a válaszkészség növelését a teljes ügyfélút mentén, mondta a szoftvercég. A dobozból kivehető és alkotóelemeiből összerakható platform egységes környezetébe illeszkedő Customer Experience Management és Digital Experience Management olyan OpenText alkalmazások kulcsfontosságú képességeit ötvözi a digitális élmény átalakításához, mint az Exstream, a TeamSite, a Media Management, az Experience CDP és a Core Experience Insights.
Közülük több szintén új fejlesztésekkel gyarapodott. Az Exstream például a Core Signature részeként megjelenő, integrált elektronikusaláírás-feldolgozással és az OpenText InfoArchive-ba történő, automatikus archiválással gyorsítja a csatornákon és formátumokon átívelő digitális kommunikációt. A TeamSite és a Google BigQuery közötti integráció pedig mesterséges intelligenciával és gépi tanulással (AI/ML) támogatja a webfejlesztőket és a tartalomkészítőket a releváns ügyfélélmény és a személyre szóló kommunikáció kialakításában.
Okos megoldásokkal segíti a CE 22.4 az alkalmazottakat is a modern munkavégzésben. Az OpenText Core Content és a Microsoft új integrációjával például egyszerűbbé vált a tartalomhoz való hozzáférés, ahol és amikor az szükséges. A felhasználók mostantól közvetlenül a Microsoft Office Desktop alkalmazásokból nyithatnak meg vagy menthetnek dokumentumokat a Core Contentbe, és azokat kollégáikkal közösen megtekinthetik vagy szerkeszthetik - így tovább növelhetik a termelékenységet, miközben a dokumentumok integritását is megőrizhetik.
További újdonság, hogy az OpenText Extended ECM tartalomkezelő megoldása az SAP S/4HANA Harmonized Document Management támogatásával szabványosítja és gyorsítja tovább az integrációk kialakítását, üzletifolyamat-könyvtára pedig ezúttal az ingatlankezelőknek kínál újabb sablonokat. Az OpenText Business Network Cloud Foundation részeként szintén most bejelentett Microsoft Dynamics 365 Business Central Order to Cash Adapter Kit segítségével az EDI (electronic data interchange) képességekben nem bővelkedő középvállalatok is könnyebben és biztonságosan megoszthatják partnereikkel elektronikus dokumentumaikat a rendeléstől a fizetésig ívelő folyamat mentén. Az új megoldással a középvállalatok lényegében egy skálázható B2B platformot kapnak, amely varratmentesen illeszkedik a Microsoft Dynamics 365 felhőalapú ERP rendszeréhez.
A CE 22.4 nem utolsósorban az információmenedzsment biztonságát is olyan fejlesztésekkel növeli, mint az OpenText EnCase Forensic és EnCase Endpoint Investigator alkalmazásokban megjelenő, új felhőkonnektorok a Facebook Messenger, a Slack és a Microsoft 365 Archive szolgáltatásokhoz, valamint az EnCase Endpoint Security szokatlan VPN-használatra figyelmeztető anomáliaészlelő képessége.
Információ és integráció a felhőben
Ugyancsak a konferencián jelentette be az OpenText, hogy nyilvános felhőben elérhető Core Content tartalomszolgáltatási platformját összekapcsolja a Google Workspace együttműködést támogató szolgáltatásaival. A két felhőalapú megoldás jövőbeli összekapcsolásával a felhasználók az üzleti tartalmat például több eszközre szinkronizálhatják majd, és azt offline is elérhetik, digitalizálhatják és felgyorsíthatják a munkafolyamatokat, továbbá dokumentumaikhoz más üzleti alkalmazásokból is hozzáférhetnek, azokat szerkeszthetik. Mindez a távoli és hibrid csapatok együttműködését és termelékenységét is javítani fogja, mondta a szoftvercég.
- A távmunka és a hibrid munka hosszú távon velünk marad, a digitális folyamatok keretében történő tartalomkezelés és -szerkesztés képessége ezért nélkülözhetetlen lesz a modern munka sikeréhez - mondta Muhi Majzoub, az OpenText alelnöke és vezető termékmenedzsere. - Az OpenText Core Content és a Google Workspace közötti integrációval a felhasználók például az SAP S/4HANA Public Cloud, SuccessFactors és Salesforce alkalmazásokban végzett munka során közvetlenül elérhetik és szerkeszthetik majd a tartalmat, valamint zökkenőmentesen automatizálhatják a kritikus információk kezelését.
Másrészt a partneri együttműködés arra épül, hogy a Google Cloud a Core Contenthez hasonló nyilvános felhőalkalmazások mellett az OpenText alkalmazások magánfelhőben történő telepítését is támogatja egyszerre több - földrajzilag akár egymástól távol eső - helyszínen, és mindenütt biztosítja a törvényi szabályozás követelményeinek teljesítését is. Felhasználói oldalon a vállalatok így az országon vagy régión belüli adatrezidenciára vonatkozó követelményeket is könnyebben teljesíthetik, megbízhatóan, biztonságosan és következetesen tarthatják magukat a megfelelés szabványaihoz.
Az OpenText idén februárban jelentette be, hogy Core Content platformját elérhetővé teszi a Google felhőjében. A Core Content az OpenText több-bérlős (multi-tenant) SaaS termékcsomagjához és API-szolgáltatásaihoz ad hozzáférést a Google Cloudon, lehetővé téve a vállalatoknak az információmenedzsment alkalmazások és képességek biztonságos és gyors bevezetését és méretezését. Együttesen az OpenText és a Google Cloud egy nagy teljesítményű SaaS tartalomszolgáltatási platformot alkot, amely alacsony késleltetésű és biztonságos hozzáférést ad az elosztott csapatoknak.
Várhatóan további lendületet ad majd a Titanum platform építésének, hogy az OpenText augusztus végén bejelentette, felvásárolja az angliai székhelyű Micro Focust, a világ egyik legjelentősebb - és Európa második legnagyobb - szoftvervállalatát, amely fejlett technológiákkal segíti a szervezeteket informatikai környezetük korszerűsítésében és működésük digitális átalakításában.
- Az akvizíció lezárultával az OpenText a világ egyik legnagyobb szoftver- és felhőszolgáltatója lesz, hatalmas ügyfélkörrel, globális léptékkel és átfogó piaceléréssel - mondta Mark J. Barrenechea. - Az OpenText és a Micro Focus ügyfelei olyan partnerre támaszkodhatnak majd, amely információs eszközeik és alaprendszereik teljes értékét felszabadítva még hatékonyabban segíti őket digitális átalakulásuk felgyorsításában.
A mintegy 6 milliárd dollár értékű akvizíció a tervek szerint 2023 első negyedévében zárul.