Indul márciusban a Telekom Digitalizációs Tanácsadás programja kkv-knak, amelynek keretében vezetői konzultációval, online marketing-tanácsadással, valamint pénzügyi és jogi támogatással, cégre szabott módon segíti a kkv-ügyfeleket.
A díjmentesen elérhető szolgáltatással a Telekom a vállalkozások digitális transzformációját igyekszik segíteni, hogy ütésállóbbá váljanak minden piaci helyzetben - ismertették.
A közleményben kifejtik: a magyarországi mikro-, kis- és középvállalatok harmada már a digitalizáció útjára lépett, a nemzetközi trendek alapján belátható időn belül a szegmens további szereplőinél is napirendre kerül a transzformáció kérdése. A külső környezet és feltételek változásával a kkv-k számtalan újabb kihívással is szembesülnek, amelyekre időről időre reagálniuk kell.
A Telekom közel hat éve futó Hello Biznisz platformján a kkv-ügyfelek már eddig is sok támogatást kaphattak. A visszajelzések figyelembevételével bővül márciusban a portfólió a Digitalizációs Tanácsadás programmal, amelynek keretében a Telekom négy területen, díjmentes vezetői tanácsadással, online marketing-tanácsadással, valamint pénzügyi és jogi ügyekben felmerülő kérdések megválaszolásával támogatja a vállalkozásokat a fejlődésben. A Telekom együttműködő partnere a programban a CGP Europe.
A programban a Telekom üzleti előfizetéssel rendelkező egyéni vállalkozók és kkv-k vehetnek részt, havonta legfeljebb egy alkalommal, egy óra időtartamban, díjmentesen és anonim módon. Havonta, összesen 100 óra konzultációt biztosít a Telekom és partnere.