Elektronikus aláírás a gyakorlatban - tanfolyam
Emelkedjen ki munkatársai közül - jöjjön el képzésünkre és jobban fogják értékelni cégénél – és munkaerőpiacon!
Mi a CW Akadémián nem csak elmondjuk, hanem rendszerezzük és érthetően, használhatóan adjuk át a tudnivalókat - úgy, hogy Önben tiszta kép lesz a hallottakkal kapcsolatban és mindezeken túl képes azonnal alkalmazni mindennapi munkájában.
Elektronikus aláírás, hitelesség az üzleti folyamatokban, hiteles dokumentumkezelés tanfolyam
Kedvezménnyel, határidőn belül CSAK HUF 9.900,- + ÁFA! (Részletek alább!)
Elektronikus aláírás az e-cégeljárás mellett sok más területen is alkalmazható: e-aláírás bármely ügyviteli folyamat során használható. Ilyen lehet az adattovábbítás, az iratok és dokumentumok áramlása a szervezeten belül és kívül, a jóváhagyási és engedélyezési folyamatok és kérelmek, a hivatalos belső és külső közlemények, értesítések, az adatbázisok védelme, a folyamatvezérlés, a beszerzési és a logisztikai folyamatok, továbbá a pénzügyi folyamatok (számlák, egyéb bizonylatok kiállítása, befogadása, jóváhagyása), és a hosszú távú bizonyító erejű elektronikus dokumentumok archiválása.
Elektronikus aláírás, hitelesség az üzleti folyamatokban, hiteles dokumentumkezelés tanfolyam
A képzés célja az elektronikus aláíráshoz kapcsolódó alapvető jogi, műszaki, szabvány és gazdasági fogalomrendszer ismertetése, valamint a már megvalósult és hatékonyan működő, elektronikus aláíráson alapuló rendszerek bemutatása.
A tanfolyamunk célközönsége az elektronikus ügyintézésben érintett vezetők, gazdasági és folyamatszervező szakemberek, valamint az elektronikus aláírás technológia iránt érdeklődők - azaz oktatásunk nem csak informatikusoknak hasznos és ajánlott!
A képzés tervezett tartalma
Bemutatjuk az elektronikus aláírás használatának alapvető tudnivalóit, az elektronikus aláírás műszaki megvalósításához szükséges tanúsítványokat és a tanúsítványláncok technológiáját. Felvázoljuk a technológia működéséhez szükséges hitelesítés-szolgáltatókból és időbélyegzés-szolgáltatókból álló intézményrendszert, részletesen leírjuk, hogyan készül és hogyan ellenőrizhető az elektronikus aláírás, illetve milyen kérdésekre kell tekintettel lennünk, ha egy elektronikusan aláírt dokumentumot hitelesen kívánunk megőrizni.
Kitérünk az e-aláírás egyéb felhasználási területeire, úgymint a titkosításra és a megbízható partnerhitelesítésre (autentikációra), különös tekintettel a webszerverekkel történő biztonságos kapcsolat kiépítésére.
Bemutatjuk, hogyan használható mindez a gyakorlatban, azaz milyen meglévő jogi lehetőségek vannak az elektronikus aláírás használatára, és hogyan célszerű bevezetni az elektronikus aláírást egy ügyviteli rendszerbe. Végezetül néhány elektronikus aláírás használatával kapcsolatos esettanulmányt mutatunk be, köztük az elektronikus cégeljárás rendszerét.
Tegye fel kérdéseit szakértőinknek!
Vizsga (választható)
Jelentkezzen MOST kedvezménnyel és Audittal! Elektronikus aláírás a gyakorlatban jelentkezési lap >>>
Amit tanfolyamunkon kap
- naprakész, rendszerezett tudást, teljes gyakorlati áttekintést a téma jelentőségéről, (költség-haszon elemzés)
- kedvezmény a jelentkezési díjból
- kiemelkedési lehetőséget Önnek: látogatási igazolás, illetve sikeres vizsga esetén tanúsítvány
- vizsgalehetőség (sikeres vizsga esetén szakmai névjegyzékbe kerülés és tanúsítvány)
- szakmai névjegyzékbe kerülés, amellyel előnyhoz juthat a hasonló szakemberekkel szemben
- a legnagyobb szakmai közösséget, akikkel szállító-függetlenül megbeszélheti szakmai kérdéseit, kérheti tapasztalataikat
- cége szabadon használható logót kap a megszerzett tudásról (kompetenciáról), amellyel kedvezően befolyásolhatja ügyfeleit, partnereit, deklarálva, hogy Ön törődik a szervezeti renddel, folyamataival
- jegyzetek elektronikus formában (egy éven keresztül megkapja a legfrissebb jegyzeteket)
- Üzleti folyamat és adminisztráció Magazin >>> előfizetés HUF 4.900,- értékben, elektronikusan, egy esztendőn keresztül
- kedvezmény az Akadémia további tanfolyamairól (kérje tájékoztatónkat: 06/30/600 31 26)
- 2014. december 31-ig: Zöld Iroda Audit >>> a küldő szervezet számára.
Jelentkezzen MOST kedvezménnyel és Audittal! Elektronikus aláírás a gyakorlatban jelentkezési lap >>>
A jelentkezők részletes tematikát és folyamatos tájékoztatást kapnak!
Időpont: 2014. október 21., kedd
Helyszín: IBM Magyarország Kft., 1117 Budapest, Neumann János utca 1, (INFOPARK, IBM épület).
Ellenérték: HUF 39.000,- + ÁFA – A jelentkezési lapon kérjük feltüntetni az Ön által választott kedvezményt – köszönjük!
Az Ön kedvezményei: (A jelentkezési / regisztrációs lapon kérjük feltüntetni a kedvezmény jogcímét (regisztráció vagy korai jelentkező stb.) és mértékét – köszönjük!)
Korai jelentkezői kedvezmények
Kedvezményes jelentkezés 2014. szeptember 29-ig: HUF 9.900,- + ÁFA (+ HUF 5.000,- + ÁFA kedvezményes vizsgadíj) a fizetendő ellenérték
Kedvezményes jelentkezés 2014. október 6-ig: HUF 14.900,- + ÁFA (+ HUF 5.000,- + ÁFA kedvezményes vizsgadíj) a fizetendő ellenérték (HUF 39.000,- + ÁFA + 10.000,- ÁFA vizsgadíj helyett).
A jelentkezési lapon kérjük feltüntetni a korai jelentkezőt – köszönjük!
Jelentkezzen MOST kedvezménnyel és Audittal! Elektronikus aláírás a gyakorlatban jelentkezési lap >>>
Ebéd ellenérték: HUF 2.000,- + ÁFA - ebéd igénylése esetén az étkezés költségét a számlán külön sorban, közvetített szolgáltatásként számlázzuk a tanfolyam díján felül.
A kiscsoportos oktatás miatt a helyek száma korlátozott, jelentkezések elfogadása a beékezések sorrendjében. Amennyiben Önt nem érdekli a képzés, kérjük küldje el munkatársát vagy hívja fel érintett, érdeklődő partnere figyelmét!
A tanfolyamok résztvevőinek elégedettsége miatt lehetségesek változtatások, amelyekről az érdeklődőket, jelentkezőket tájékoztatjuk.
Elérhetőségek
CW Akadémia
Fodor Zoltán
szakmai felelős
Telefon: 06/30/600 31 26
CW Akadémia mail