Archiválás mesterfokon tanfolyam
A szervezet legnagyobb értékei ma már nem az épületekben, az informatikai és telekommunikációs eszközökben, nem a szoftverekben, hanem az információkban, a tárolt iratokban, dokumentumokban, adatokban testesülnek meg.
Archiválás mesterfokon tanfolyam
Az archiválás - legyen szó papír-iratokról vagy elektronikus dokumentumokról - minden szervezetet érint, legyenek vállalkozások, nagyvállalatok, költségvetési szervek, önkormányzati hivatalok és intézményeik. Az iratok szakszerű feldolgozása, rendezése és tárolása összhangban a vonatkozó számviteli és egyéb törvényekkel, jogszabályokkal, a kapcsolatos végrehajtási utasításokkal és miniszteri rendeletekkel mindenkinek KÖTELEZŐ!
A piaci érdekek (ügyfelek felé, hatóság felé, hivatalok felé) is azt diktálják, hogy a szervezeti dokumentumkezelésen belül legyenek jól képzett szakemberek, akik a jogi előírásokon túl alapos ismeretekkel rendelkeznek a technológiával, illetve a gyakorlati megoldásokkal kapcsolatban.
Tanfolyamunk célja, hogy az archiválásra vonatkozó minden szükséges ismerettel ellátott szakembereket képezzen. A képzéshez vizsgalehetőség tárul! A tanfolyam elvégezhető önállóan vagy a Nagyvállalati dokumentumkezelés tanfolyam egyik moduljaként!
Sajnos még ma sem fordít mindenki kellő figyelmet és energiát dokumentumai védelmére, azaz a megfelelő archiválásra, csak akkor jön rá az archiválási tevékenység fontosságára, amikor már késő.
Az archiválás nem magas szintű aktatologatás: egyre több szervezet ismeri fel, hogy a keletkező dokumentumaival való okos bánásmód közvetlenül megjelenik az értékesítési eredményekben.
Tudni kell, hogy a papír alapú dokumentumok megfelelő karbantartása, az elektronikus dokumentumkezelés és ügyintézés támogatása speciális ismereteket igényel.
Ezeken túl nagy kérdés a biztonság, hiszen tűz, illetve vízkárok ellen az archívumok nem részesülnek megfelelő védelemben. Ráadásul az archiválandó mennyiségek folyamatosan növekszenek (papír és elektronikus is!). Ez kihatással van közvetlenül a szervezet teljesítményére, a tárolókapacitások igényére és a felhasznált rendszerrel összefüggő adminisztrációs ráfordításokra. Az archiváló és dokumentumkezelő rendszerrel szemben támasztott követelmények éppoly változatosak, mint amilyen sokszínűek a megoldási lehetőségek.
Jöjjön el vagy küldje el munkatársát, hogy megismerje az optimalizált archiválási és dokumentumkezelési rendszer előnyeit, hogy hogyan gyorsíthatja a feldolgozási folyamatokat, hogyan csökkentheti a kereséssel töltött időket, csökkentse az elvesztett dokumentumokból fakadó károkat, növelje a kívánt információk azonnali rendelkezésre állását minden munkahelyen.
Tematika
Az archiválás kimutatott anyagi hasznai - mennyit hoz a jó archiválás?
Csinálja okosan: hogyan növelheti értékesítését és marketingjét a papírmentes(ebb) irodával, a fenntarthatósággal, a társadalmi felelősségvállalással? (Kutatások szerint a magyarok jelentős része szívesebben vásárol felelős, környezettudatos vállalatoktól és hajlandó magasabb árat is fizetni).
Tisztázzuk! Archiválás vagy adatmentés - az archiválás alapfogalmai
Rendezettség, visszakereshetőség és biztonság - az archiválás jogi háttere
Papírból elektronikust - a papíralapú iratok archiválása: szkennelés, digitalizálás, feldolgozás
Milyen formátumban archiváljunk: TIFF, JPG, PDF - melyik a "legjobb" és miért?
A digitális aláírás érthetően
Hitelesség és biztonság
Hosszú távú hiteles archiválás összehasonlítás: saját erőből és (minősített) archiválási szolgáltató segítségével
Konverzió: az Észak-nyugati Átjáró a papír- és elektronikus iratok között
Elektronikus irattár
Gyakorlati archiválás: pályázatok anyagai, szerződés-archívum, személyzeti dokumentumok, ajánlatok, megrendelések, számlák, fuvarlevelek, e-mail archiválás
Archiválási megoldások: elektronikus dokumentumkezelő rendszer, archiváló szoftver
Az okos archíválás titkai - mivel tudunk költségeket és munkaerőt spórolni: vonalkód-technológia, karakterfelismerés (OCR/ICR), tárolás (storage)
Iratkezelési szolgáltatók, iratkezelési szolgáltatások
Irattár: saját erőből vagy külsőssel?
Az iratkezelés titkai - irattári tippek, trükkök, fortélyok
Kitekintés az alternatív megoldásokra: szabad formátumok és archiválás a felhőben
Csak, ha muszáj: a takarékos nyomtatás, betekintés a menedzselt nyomtatási szolgáltatásokba (MPS)
Időpont: 2014. augusztus 28., csütörtök
Helyszín: Terc Kft. Oktatóterme, 1149 Budapest, Pillangó park 9
Ellenérték: HUF 39.000,- + ÁFA (vizsga esetén + HUF 10.000,- + ÁFA)
Az Ön kedvezményei:
1. Ingyenes előregisztráció, kedvezményes jegy
Regisztráljon ingyenesen és kötelezettség nélkül, hogy fenntartsuk a helyét! (Önnek kevesebbe kerül, mert jobban, pontosabban tudunk tervezni.) Ha most regisztrál (2014. július 28-ig - meghosszabbítva augusztus 8-ig), igényének bármikori érvényesítése esetén is csak HUF 19.900,- + ÁFA a fizetendő ellenérték (+ 5.000,- vizsgadíj - HUF 39.000,- + ÁFA + 10.000,- vizsgadíj helyett). Amennyiben Önt nem érdekli, kérjük küldje el munkatársát vagy hívja fel érintett, érdeklődő partnere figyelmét!
Archiválás mesterfokon tanfolyam – Regisztrációs lap >>>
2. Korai jelentkező
Kedvezményes jelentkezés 2014. július 21-ig (meghosszabbítva augusztus 8-ig): HUF 9.900,- + ÁFA a fizetendő ellenérték ((+ 5.000,- vizsgadíj - HUF 39.000,- + ÁFA + 10.000,- vizsgadíj helyett)
Archiválás mesterfokon tanfolyam – Jelentkezési lap >>>
A kiscsoportos oktatás miatt a helyek száma korlátozott, jelentkezések elfogadása a beékezések sorrendjében.
Kapcsolódó szakmai konferencia: Professzionális iratkezelés és irattár >>>
Elérhetőségek
CW Akadémia
Fodor Zoltán
szakmai felelős
Telefon: 06/30/600 31 26
CW Akadémia mail