2015 - A Papírmentes Év
A 2015 - Papírmentes Év kezdeményezés a Papírmentes Koalíció Klaszterhez kötődik. A Papírmentes Év kezdeményezés célja, hogy ráirányítsa a vállalatok figyelmét a környezettudatos működés fontosságára, és bemutassa, hogy a különböző megoldások és technológiák hogyan segíthetik ezt a törekvést gyermekeink biztonságos jövője érdekében - gazdaságosan.
A Papírmentes Év eseményei - 2015 év első félév
Papírmentes Év nyitó, bemutatkozó rendezvény: Elektronikus számlázás 2015 konferencia - 2014. december 10., szerda (Részletes programmal hamarosan jövünk!)
Jöjjön el tisztázó, gyakorlati konferenciánkra és tudja meg, hogy mi a helyzet az e-számlázás gyakorlatában és nézze meg, hogy mi várható, ami befolyásolja majd az Ön vállalkozását is.
Elektronikus számlázás 2015 konferencia jelentkezés >>>
Jegyezze már most fel! Időpont: 2014. december 10., szerda
Helyszín: Rubin Wellness & Conference Hotel Budapest , 1118 Budapest, Dayka Gábor utca 3. (A helyek száma korlátozott, jelentkezések elfogadása a beérkezés sorrendjében – köszönjük megértésüket.)
A kedvezményes részvételi díj 2014. november 7-ig: HUF 19.900,- + ÁFA (HUF 39.000,- + ÁFA HELYETT)
Fontos esemény 2015-ben (jegyezze fel naptárába!)
Papírmentes Iroda konferencia 2015. április 22., szerda (Előadók jelentkezése: Fodor Zoltán, szakmai igazgató, 06/30/600 31 26). A teljesen papírmentes működés nehezen elképzelhető – de hol tart most a gyakorlat: meddig lehet elmenni a papírmentesítésben, elektronizálásban...?
A résztvevők olyan megoldásokat ismerhetnek meg, melyek a környezeti terhelés csökkentése mellett folyamataik hatékonyságát is segítik. Ismerje meg a gyakorlatban már működő „papírmentes” irodákat, a jelenleg elérhető megoldásokat, eszközöket és a kapcsolatát a fenntarthatósággal, vállalati társadalmi felelősségvállalással (CSR) – FELHASZNÁLÓBARÁT, érthető módon tanácsadói, szakértői szerepből.
A Papírmentes Év oktatásai
Ízelítő tanfolyamainkból, a teljes lista folyamatosan bővül - időpontok folyamatosan jelennek meg az év folyamára vonatkozóan. A tanfolyamokhoz kedvezmény, vizsga, szakmai névsor, szervezeti kommunikációban felhasználható logó társul – az Önt érdeklő tanfolyammal kapcsolatban kérje információnkat! Oktatási Központ mail >>>
Elektronikus számlázás (e-számla szakértő) >>> - 2014. december 12., péntek
Digitalizálás a gyakorlatban (Szkennelés mesterfokon) >>> - 2014. december 16., kedd
Elektronikus aláírás a gyakorlatban (hitelesség az üzleti folyamatokban és dokumentumkezelésben) >>> - 2015. január 20., kedd
Felhő szakértő (Üzleti folyamatok felhőben) >>> - 2015. január 27., kedd
Zöld Iroda szakértő (A fenntarthatóság és a szervezeti adminisztráció) >>> - 2015. január 28., szerda
DMS Insight - Bevezetés a hatékony elektronikus dokumentumkezelésbe >>> - 2015. január 29., csütörtök
Elektronikus archiválás >>> - 2015. január 30., péntek
A képzéseinket olyan cégek támogatják, mint a Canon Hungária, IBM Magyarország, NetLock Kft., MultiSoft Kft., Trilobita Kft. A támogató cégek folyamatosan bővülnek, és a partnercégeken keresztül a felhasználók jelentős kedvezménnyel juthatnak tanfolyamainkhoz.
A képzések folyamatosan indulnak, az időpontokkal kapcsolatban kérjük tájékozódjon vagy kérje információnkat az Önt érdeklő képzés következő időpontjával kapcsolatban: Fodor Zoltán, szakmai igazgató, 06/30/600 31 26.
Green Office - Zöld Iroda Alapprogram
A Green Office - Zöld Iroda Alapprogram auditja a fenntarthatóság, a környezettudatos működés kapcsolatát vizsgálja az adott szervezet folyamataival és azok adminisztrációjával, dokumentumkezelésével. Az átvizsgálás eredménye alapján és megfelelőség esetén a szervezet bekerül a Papírmentes Koalíció Fenntarthatósági Indexébe (a szervezeti kommunikációban felhasználható logóval).
Az átvizsgált szervezet, cég megfelelőség esetén a kapott eredményt felhasználhatja értékesítésének növelésére, versenyképességének erősítésére, partnerkapcsolatainak javítására.
Green Office - Zöld Iroda Alapprogram >>>
Kérje részletes írásos tájékoztatónkat: Fodor Zoltán, szakmai igazgató, 06/30/600 31 26
A Papírmentes Koalíció Klaszter
A fenntartható (ökológiai vagy zöld) üzlet a vállalatok (és minden szervezet) működését fokozatosan átható filozófia és vezetési eszköz. A fenntartható (ökológiai vagy zöld) működés, üzlet lényege, hogy a vállalat (szervezet) a fogyasztói igények, ügyféligények kielégítése során figyelembe veszi és integráltan kezeli a működéséhez kapcsolódó környezeti és társadalmi problémákat.
A "papírmentesség" fenntarthatóságnak a szervezeti folyamatokhoz kapcsolódó területe. A Papírmentes Koalíció Klaszter a fenntartható működés (gyakorlat, eszközök, lehetőségek, megoldások) bemutatására és eltejesztésére jött létre. A Papírmentes Koalíció a környezettudatos szervezeti viselkedés, működés elterjesztése érdekében indítja el a Papírmentes Év 2015 kezdeményezését, amelyhez jelentkező cégeket, szervezeteket vár: 06/30/600 31 26.
További érdeklődés, információ
Fodor Zoltán
szakmai igazgató
06/30/600 31 26