A Telekom Business Club kedvezményeit a cég, partnereivel együttműködésben biztosítja. Az elsők között a MOL és E2 Hungary csatlakozott a programhoz. Az induláskor a Telekom Business Club két kedvezményes ajánlatot kínál, amelyből az egyik a MOL Gold és Silver üzemanyagkártya, amellyel a MOL minden Telekom Business Club tagsággal rendelkező ügyfél számára egyedi kedvezményt biztosít.
A vállalkozások részére ajánlott MOL üzemanyagkártya konstrukciók használatával még gazdaságosabban, kényelmesebben és biztonságosabban intézhetik a cégek üzemanyag-vásárlásaikat. A kártya tulajdonosai többek között országosan egységes listaáron vásárolhatnak bármely MOL töltőállomáson, kedvezőbb árgaranciával, valamint ingyenesen igénybe vehetik a MOL assistance call center szolgáltatását is.
A Telekom Business Club másik nagy partnere, magyarországi energiaszolgáltató piac meghatározó szereplője, az E2 Hungary, aki a fölgáz- és áram szolgáltatásaira biztosíthat 5-, illetve 10% árkedvezményt a tagoknak. A Telekom tervei szerint a kedvezményt nyújtó partnerek köre fokozatosan bővül majd a jövőben.
"A Telekom Business Club létrehozásával a célunk egy olyan üzleti lojalitást támogató ajánlat létrehozása volt, ami egyfelől hosszútávon nyújt a vállalkozók napi tevékenységéhez segítséget, másfelől ezzel a lépéssel is szeretnénk növelni ügyfeleink elégedettségét." - mondta Lakatos Péter, a Magyar Telekom a kis- és középvállalati szolgáltatások vezérigazgató-helyettese.
A Telekom Business Club tagságra bármely Telekom üzleti ügyfél jogosult. A Telekom üzleti ügyfeleknek csupán annyi a teendője, hogy a 1435-ös telefonszámon, vagy személyesen az ügyfélmenedzsereiknél, illetve a Telekom üzletek valamelyikében regisztráljanak a tagságra.