Az új minősítési rendszer a partnerség három különböző szintjét határozza meg: Viszonteladó, Hivatalos Partner és Prémium Partner. Az újonnan belépők először a viszonteladó szintjén kezdenek, és a vásárlás gyakoriságától függően folyamatosan léphetnek előre, a korábbi ZyXEL partnereket pedig az előző évi forgalmazási adatok alapján kategorizálják. A korábbi rendszer megváltoztatása az iparág gyakorlatától való elszakadását is jelenti: a tapasztalatok szerint a cégek általában csak a legnagyobb forgalmat generáló partnereket részesítik előnyben. Az egész Európára kiterjesztett új partnerprogram ezzel szemben a vásárlási gyakoriság alapú megközelítést alkalmazza a bevételi szintek helyett, ezért minden viszonteladó számára kedvező, hiszen teljesítmény-alapon határozza meg a minősítést. A ZyXEL minden vásárlás után jutalompontokat oszt ki a viszonteladó számlájára. A pontok ezután különböző ajándékokra válthatók be. Martin Braticak, a ZyXEL közép-európai vezetője kiemelte: “Sokan kizárólag a nagy viszonteladókra fókuszálnak, így azok, akik nem a legnagyobb üzleteket hajtják végre, gyakran nem kapnak elég figyelmet. Mi nemcsak a legnagyobb partnereinket szeretnénk jutalmazni, hanem szeretnénk elérni, hogy mindenki érezze az előnyeit annak, hogy a ZyXEL-lel dolgozik együtt.” További kulcseleme a programnak a folyamatos elkötelezettség, hogy a partnerek befektessenek a márka által folyamatosan nyújtott támogatásokba és tréningekbe. A partnerség tartalmazza az új technológiai fejlesztések folyamatos követését és egy online e-learning programot, valamint az egyéb olyan technikai szolgáltatásokat is, amivel a fogyasztók hatékonyabban tudják kezelni a ZyXEL termékek egyedi funkcióit. „Az értékesítés-ösztönzés új megközelítésével egy teljesen innovatív szintjét vezettük be a viszonteladóink és fogyasztóink támogatásnak. A vállalatunk ezzel kiemelkedő partnerré vált a hálózati piacon, egyedi ösztönző rendszerünkkel minden résztvevőnek kedvezünk”- tette hozzá Martin Braticak.
Új partnerprogram a ZyXEL-nél
Új értékesítés-ösztönző rendszert vezetett be nemzetközi partnerei számára a tajvani ZyXEL. A programot Magyarországra is kiterjesztették, az innovatív jutalmazási rendszerben már nemcsak a legnagyobb üzletfelek, hanem a kisebb forgalmat generáló viszonteladók is sokkal kedvezőbb elbírálásban részesülnek. A minősítés során a gyártó jutalompontokat oszt ki partnerei számára, amiket tabletre, kamerára vagy ZyXEL termékekre is beválthatnak.