Új kinevezések az SAP-nál

|

Rosch Balázs személyében új igazgatót nevezett ki az SAP Hungary Kft. A projektigazgató feladata a hazai SAP-s rendszerbevezetések stratégiai előkészítése, összefogása, felügyelete, és a projektvezetők szakmai irányítása. Rosch Balázs elődje, Tóth István régiós feladatot kapott.

Rosch Balázs több mint húsz év tapasztalattal rendelkezik az üzleti szoftverek bevezetése terén. Dolgozott az IBM, a PricewaterhouseCoopers, a Dynasoft, a Synergon szervezeteiben. 2006-ban projektvezetőként csatlakozott az SAP hazai leányvállalatához, ahol a kiemelt bevezetések előkészítéséért, sikeres leszállításáért felelt. Projektigazgatóként az összes olyan szoftverimplementációért felel, amelyben az SAP tanácsadási és támogató szervezete vesz részt. A szakember elődjének, a posztot korábban betöltő Tóth Istvánnak tartozik beszámolási kötelezettséggel. A szintén több mint húsz év tapasztalattal bíró vezető a tizennégy országot, közte Magyarországot is tömörítő, ún. CEE régió projektigazgatója lett. E pozícióban ő felügyeli a szoftvercég tanácsadási üzletága által bevezetésre kerülő, régióban zajló SAP-s projekteket. Tóth István 2011-től dolgozik az üzleti szoftvercég kötelékében, ahol számos sikeres, nagy volumenű projekt megvalósítása mellett új módszertani eszközöket, metódusokat vezetett be. Ennek köszönhetően gyorsabban, a magas minőségi követelmények betartása mellett hajtottak végre SAP-s implementációkat Magyarországon. Ezt megelőzően olyan vállalatoknál töltött be vezetői posztokat, mint az EON, az IBM, a PricewaterhouseCoopers, a General Electric.

0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.