Új HP-szoftverek telekommunikációs cégeknek

|

A HP ma három olyan üzemeltetés támogatási szoftver (OSS) megoldást mutatott be, amelyek a távközlési szolgáltatók számára teszik lehetővé, hogy növeljék ügyfeleik elégedettségét és lojalitását a valós végfelhasználói élmény menedzselésével.

A HP következő generációs üzemeltetés támogató rendszerei (HP NGOSS) növelik az ügyfelek által használt szolgáltatások minőségét, és biztosítják, hogy amiért az ügyfél fizetett, azt valóban el is érje. Ennek a portfoliónak a három bemutatott tagja: HP Service Quality Management, HP TeMIP Service Console és HP Unified Correlation Analyzer. Ez az ügyfél központú megközelítése a szolgáltatás-menedzsmentnek elengedhetetlen a mai telekommunikáció területén, ahol a felhasználók sokféle szolgáltatást különféle eszközökön keresztül használnak. Bulgária vezető mobilszolgáltatója, az M-Tel egyike azoknak, akik már tesztelik ezt a három megoldást, hogy javítsa 5 millió előfizetőjének nyújtott szolgáltatásainak minőségét. „Az erősödő verseny eredményeképpen a szolgáltatók egyre nagyobb figyelmet fordítanak a végfelhasználói élmény menedzselésére.” – mondta Ari Banarjee, a Yankee Group alelnöke. – „A hálózat- és szolgáltatás-menedzsmentben, illetve az integrált OSS/BSS területén nagy tapasztalattal és stabil háttérrel rendelkező HP ideális jelölt arra, hogy segítse a szolgáltatókat az ügyfél központúság kialakításában.” – teszi hozzá. A HP megoldja a problémákat, mielőtt az ügyfél találkozhatna velük A hibák elhárítása komplex feladat, melynek automatizálására a szolgáltatók többféle OSS szoftvert alkalmaznak, hogy azelőtt megoldást találjanak, mielőtt a szolgáltatással kapcsolatos élmény romlana. A HP megoldásai a felhasználói élmény menedzselésének életciklusát fedik le különböző folyamatok mentén, így például a potenciális probléma azonosítása, a probléma gyökerének felderítése, a hiba kijavítása, és a későbbi előfordulás megakadályozása során. Ezek a HP megoldások egy teljes felhasználói élmény menedzsment programot kínálnak a bevált HP NGOSS megoldásokkal és a HP Solutions Consulting Services iránymutatásaival kombinálva.  A HP Service Quality Management (SQM) egy automatizált megoldás, amely átfogó képet nyújt a felhasználói élményről mobil és fix hálózatokon egyaránt. A második generációs HP SQM platform a szolgáltatások és tranzakciók tesztelésével, monitorozásával és különböző üzleti jellegű mérőszámok figyelésével – mint például egy szolgáltatás megrendeléséhez szükséges idő, vagy a call center reakcióideje – értékeli ki a felhasználói élményt. Az OSS folyamatok közti konzisztencia biztosítása érdekében a HP SQM más HP megoldásokhoz hasonlóan a HP Universal Configuration Management Database-ben (UCMDB) tárolja a szolgáltatásokkal kapcsolatos adatokat.  A HP TeMIP Service Console valós idejű képet nyújt a telekommunikációs, IT és IP hálózati erőforrásokról, szolgáltatásokról és az ügyfelekről. A rendszer konszolidálja és összekapcsolja a hibákat annak érdekében, hogy gyorsabbá váljon a javítás folyamata. A HP TeMIP Service Console – integrálva a HP SQM központi elemeit és a HP TeMIP hibakezelő rendszert – lehetővé teszi az operátorok számára, hogy valós időben átlássák, mely szolgáltatásokat és ügyfeleket érintethetnek a probléma – és hogyan lehet azt gyorsan elhárítani.  A HP Unified Correlation Analyzer (UCA) elemzőprogram segít a szolgáltatóknak, hogy gyorsan azonosíthassák egy hálózati hiba típusát, hamar megtalálják a kiváltó okot, és képesek legyenek kiértékelni a felhasználói élményre gyakorolt hatását. A rendszer egy innovatív topológia-alapú korrelációs technológiát használ, amely segítségével képes gyorsan azonosítani és elemezni a hálózati problémákat, illetve azok hatásait. A HP UCA a HP TeMIP-pel teljesen integrálva számos komplex munkafolyamatot automatizál, így csökkenti a folyamathoz szükséges specialisták számát, a megoldási időt és a leállásból adódó költségeket. Az M-Tel használatba veszi a HP TeMIP Service Console-t A felhasználói élmény javítására és a hálózatüzemeltetés hatékonyságának növelésére kezdte el tesztelni az M-Tel a HP TeMIP Servie Console-t és a HP SQM-et. A HP megoldások segítenek az M-Tel-nek abban, hogy könnyebben menedzselje szolgáltatásait, és biztosítják, hogy a teljes IP, távközlési és informatikai infrastruktúrában fellépő problémákat gyorsan azonosíthassa és képes legyen elhárítani, így minimalizálva az ügyfeleket érintő szolgáltatási zavarokat. „Az M-Tel elsősorban a nagy értéket képviselő vállalati ügyfelek esetében reméli a felhasználói élmény javulását a HP megoldásainak köszönhetően” – mondta Roni Babikian, az M-Tel Network Operations Center osztályának vezetője. – „Úgy gondoljuk, a HP eszközök segíthetnek az M-Telnek felgyorsítani azon problémák azonosítását, melyek a felhasználói élményre hatással lehetnek, ugyanakkor a HP megoldásai a hálózatüzemeltetés hatékonyságát is segítenek növelni.” A HP a bejelentést az idei Management World vásáron tette, ahol bemutatja NGOSS megoldásait is. További információ a HP NGOSS-ról elérhető az alábbi weboldalon: http://www.hp.com/go/ngoss. Néhány szó a HP-ról: A világ egyik legnagyobb technológiai vállalataként a HP a technológia lakossági és üzleti célú felhasználásának egyszerűsítésére törekszik a nyomtatáson, a személyi számítástechnikán, a szoftvereken, szolgáltatásokon és az IT infrastruktúrán keresztül. További információ a HP-ról (NYSE: HPQ) a http://www.hp.com/ weboldalon. Szerkesztők figyelmébe: A www.hp.com/hpinfo/newsroom/ cím további HP-val kapcsolatos híreket és RSS linkeket tartalmaz.

0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.