Service Desk a felhőben

|

HP Service Anywhere: a HP felhőalapú Service Desk megoldással lép piacra

A HP bemutatta szolgáltatásként nyújtott HP Service Anywhere (Software-as-a-Service alapú) szoftvermegoldását, amely az IT-rendszerek rendelkezésre állásának garantált szinten tartásával hozzájárul a munkatársak munkájának hatékonyság-növeléséhez valamint az informatika és a változó üzleti igények összehangolásához. A szolgáltatáskiesés megakadályozásához és az alkalmazottak produktivitásának maximálásához olyan egyszerű és reagálókész IT Service Desk megoldásra van szükség napjainkban, amellyel gyorsan megoldhatók a problémák és könnyen leheti igazodni az üzleti igények változásához. A szervezetek szeretnék csökkenteni a kritikus Service Desk megoldások telepítésének és frissítésének költségét és fenntartani a belső szolgáltatások színvonalát és zökkenőmentességét. A szolgáltatásként vagy felhőből nyújtott HP Service Anywhere informatikai szolgáltatásmenedzsment (ITSM) szoftver segítségével a vállalatok gyorsan megoldhatják az IT-incidenseket és biztosíthatják az innovációt támogató kritikus szolgáltatások folyamatos rendelkezésre állását. Az új megoldás könnyen kezelhető felhasználói felülettel rendelkezik, és telepítése, felügyelete és frissítése is egyszerű. A HP Service Anywhere átfogó Service Desk képességeket kínál, pl. kezeli a beérkező kéréseket, az IT-szolgáltatáskonfigurációt, az incidenseket, a problémákat és a változásokat. Közösségi együttműködést támogató jellemzőjével a felhasználók megoszthatják és rögzíthetik a tanácsokat és a kommunikációt. Az együttműködés révén azonnal a megfelelő munkatárs riasztható és vonható be a hibaelhárításba, ami javítja az első hívás alkalmával megoldott hibák arányát (CFR), gyorsítja az ügykezelést és csökkenti az eszkalációk gyakoriságát. A HP Service Anywhere előnyei: Hatékonyabb munkavégzés a ritkább informatikai szolgáltatáskiesésnek és a gyorsabb incidenskezelésnek köszönhetően. Az incidenseket a rendszer rögzíti és a HP Enterprise Collaboration közösségi együttműködő szoftveren keresztül megosztja az érintettekkel. Az IT-folyamatos rendelkezésre állásának fenntartása a szolgáltatások, alkalmazások és hardverek láthatóságának javításával az IT-környezet egészében, a HP Universal Configuration Management Database (UCMDB) szoftverrel végrehajtott integráció révén. A HP UCMDB a teljes környezetben menedzseli a szolgáltatások, az alkalmazások és a hardverek közötti kapcsolatokat. Együttműködik a releváns IT-elemeket automatikusan észlelő és kapcsolataikat leképező HP Universal Discovery szoftverrel. Rövidebb időn belüli használatba vétel a könnyen kezelhető, grafikus, kódmentes eszközökkel történő, gyors telepítéssel. Ez a módszer egyszerűsíti a Service Desk konfigurálásának és testre szabásának hagyományosan bonyolult és időigényes feladatait. A HP megoldása a kliensek változtatásainak elkülönítésével zökkenőmentessé teszi és automatizálja a frissítést. A telepítés gyorsítása a szoftverbevezetés és -frissítés ITIL szabványokra épülő, bevált gyakorlatának alkalmazásával. A HP Service Anywhere a HP IT Performance Suite fontos eleme. Ez a következő generációs nagyvállalati teljesítménynövelő szoftverplatform működési intelligenciával javítja az IT- irányítás teljesítményét. Bővebben a HP Service Anywhere megoldásról: www.hpserviceanywhere.com.

0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.