A legszembetűnőbb változás a gyorsaság a több mint 3000 szerződéses partnerrel rendelkező cégnél. A befutó hívások már egy központi kezelőrendszerbe kerülnek, ahol hívószám, vagy vevőkód alapján történő automatikus beazonosítás után a dedikált munkatárs tud az ügyféllel foglalkozni. A híváskezelő rendszer extrái közé tartozik a „felugró ablak”, melyben a rendelésfelvevők azonnali visszajelzést kapnak, ha a kiemelt vevőjük kért visszahívást, vagy ha a híváslistájukba került általuk végrehajtandó feladat. A másik, a valós idejű monitoring, mellyel nyomon követhető a 35 fős csoport pillanatnyi leterheltsége, és az éppen várakozó hívások száma. „A bevezetésnek köszönhetően eddig 30%-al növekedett a rendelésfelvétel hatékonysága, és tizedére csökkent a hívások visszakereshetőségének ideje. Reklamáció kivizsgálása esetén pedig komoly segítséget nyújt a magas szintű folyamatnaplózás” -mondta Simon Zoltán, a Hungaropharma Zrt. informatikai igazgatója, az implementáció szakmai irányítója. A CRM megoldás bevezetését az SAP Hungary Kft. egyik partnercége, az ERP Consulting Zrt. szakemberei végzik. A várhatóan év végén lezáródó, folyamatos átadású implementáció kiegészíti a Hungaropharmánál régóta működő SAP vállalatirányítási rendszert.
SAP bevezetés a Hungaropharmánál
Modernizálja ügyfélszolgálati rendszerét a Hungaropharma Zrt. Magyarország legnagyobb gyógyszer-nagykereskedője azért vezeti be az SAP CRM megoldását, hogy magasabb színvonalon tudja kiszolgálni ügyfeleit, és hatékonyabbá tegye telefonos rendelésfelvételét.