SAP bevezetés a Hungaropharmánál

|

Modernizálja ügyfélszolgálati rendszerét a Hungaropharma Zrt. Magyarország legnagyobb gyógyszer-nagykereskedője azért vezeti be az SAP CRM megoldását, hogy magasabb színvonalon tudja kiszolgálni ügyfeleit, és hatékonyabbá tegye telefonos rendelésfelvételét.

A legszembetűnőbb változás a gyorsaság a több mint 3000 szerződéses partnerrel rendelkező cégnél. A befutó hívások már egy központi kezelőrendszerbe kerülnek, ahol hívószám, vagy vevőkód alapján történő automatikus beazonosítás után a dedikált munkatárs tud az ügyféllel foglalkozni. A híváskezelő rendszer extrái közé tartozik a „felugró ablak”, melyben a rendelésfelvevők azonnali visszajelzést kapnak, ha a kiemelt vevőjük kért visszahívást, vagy ha a híváslistájukba került általuk végrehajtandó feladat. A másik, a valós idejű monitoring, mellyel nyomon követhető a 35 fős csoport pillanatnyi leterheltsége, és az éppen várakozó hívások száma. „A bevezetésnek köszönhetően eddig 30%-al növekedett a rendelésfelvétel hatékonysága, és tizedére csökkent a hívások visszakereshetőségének ideje. Reklamáció kivizsgálása esetén pedig komoly segítséget nyújt a magas szintű folyamatnaplózás” -mondta Simon Zoltán, a Hungaropharma Zrt. informatikai igazgatója, az implementáció szakmai irányítója. A CRM megoldás bevezetését az SAP Hungary Kft. egyik partnercége, az ERP Consulting Zrt. szakemberei végzik. A várhatóan év végén lezáródó, folyamatos átadású implementáció kiegészíti a Hungaropharmánál régóta működő SAP vállalatirányítási rendszert.

0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.