Az SMC Grand Prix 2006 nevet viselő program arculatában és a nyeremények vonatkozásában egyaránt az autózás, az autóversenyek koncepciójára épül. Az elsősorban hálózati eszközöket és szélessávú berendezéseket gyártó SMC Networks termékeit forgalmazó viszonteladók egy internetes portálon regisztrálva vehetnek részt a programban, s értékesítési teljesítményük függvényében a több fordulón keresztül, az év végéig tartó versenyben számos izgalmas ajándék mellett olyan értékes fődíjakat nyerhetnek, mint autós navigációs rendszer, síbox, illetve üzemanyag-utalvány. Az AMDEN készítette a portál arculatát, s az ügynökség kezeli az adatbázis mellett a program adminisztrációs és logisztikai vonatkozásait is. A mostani megbízás mellett évek óta gondozza az SMC Networks sajtókapcsolatát, PR tevékenységét is. Az SMC Networks nem írt ki tendert, az AMDEN felkérés alapján kapta a megbízást.
Partnerprogramot indított az AMDEN
A Közép-Kelet Európában működő BTL ügynökséghálózat Magyarországon, Csehországban és Szlovákiában a channel marketing támogatásaként motivációs programot indított a számítástechnikai kereskedők számára.