Nem emelkedik az SAP támogatás díja

|

Kétféle támogatási csomag közül választhatnak az ügyfelek

Az SAP AG bejelentette, hogy új, átfogó támogatási modellt tett elérhetővé ügyfelei számára. Az új modell tartalmazza az SAP Enterprise Support szolgáltatást és az SAP Standard Support szolgáltatást, így az ügyfelek azt a támogatási rendszert (Standard vagy Enterprise Support) vehetik igénybe, mely számukra kedvezőbb. Az új támogatási szisztémával az SAP párhuzamosan közölte, hogy az Enterprise Support költsége 2010-ben nem emelkedik a 2009-es szinthez képest.* Standard Support vagy Enterprise Support? Az SAP meglévő és új ügyfelei így választhatnak, hogy melyik globális IT támogatási opciót kívánják igénybe venni, azaz nem kötelező az Enterprise Support mellett dönteni. Az SAP Standard Support tartalmazza a frissítéseket, probléma elhárítást, tudástranszfert, EarlyWatch Alert-et, minőségmenedzsment és egyéb szolgáltatásokat is, mellyel az IT-környezetet stabilan és napra készen tartja. Azon ügyfelek, akik ezen túlmutató igényekkel bírnak, választhatnak egyéb kiegészítő szolgáltatások, mint pl. SAP MaxAttention vagy SAP Safeguarding opciók közül. A Standard Support díja a teljes licendíjra vetítve 18%. Az SAP Enterprise Support tartalmazza a Standard Support szolgáltatásait, valamint olyan, proaktív támogatási rendszert, mely az üzletmenet folytonosságát, és az üzleti folyamatok gyorsítását biztosítja. Az új ügyfelek, akik Enterprise Support szolgáltatást választanak, 22%-os díj ellenében vehetik ezt igénybe. A két szolgáltatást az SAP Active Global Support szervezete biztosítja. Nem emelkednek a költségek* Azon ügyfelek számára, akik 2008. július 5-e előtt már rendelkeztek Enterprise Support szolgáltatással, 2010-ben nem emelkedik a támogatási összeg a korábban jelzettek ellenére. A 2008. július 5-e után kötött Enterprise Support szerződéssel rendelkezők továbbra is 22%-ot fizetnek, amennnyiben nem térnek át a Standard Support-ra. „Az SAP új támogatási modellje válasz arra a sok beszélgetésre, amit az ügyfelekkel és a felhasználó közösségekkel folytattunk. Figyelembe vettük az ügyfelek visszajelzéseit, és javaslatait. Ennek eredményeképpen most olyan globális támogatási alternatívákat kínálunk, melyek fedik az eltérő ügyféligényeket.” –mondta Leo Apotheker, az SAP vezérigazgatója. *Kivéve azon ügyfelek számára, akik az Enterprise Support szolgáltatásért 2009-ben 18,36%-nál kevesebbet fizettek, ők 2010-ben 18,36%-ot fizetnek majd egyéb tényezők változatlansága esetén.

0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.