A Microsoft Dynamics CRM Online összefüggésbe helyezi az ügyfél-információkat, amelyeket a felhasználók tetszőleges eszközön, bárhol és bármikor elérhetnek, így hatékonyabban végezhetik munkájukat, akár az irodában, akár mobil körülmények között dolgoznak. A CRM App for Outlook például az ügyfélkapcsolat-kezelő rendszerben lévő információkat – ügyféltörténetet, folyamatban levő ügyeket és üzleti kilátásokat – a PC-re telepített, illetve böngészőből elért Outlookban jeleníti meg, ahonnét a felhasználók bejegyzéseket is írhatnak közvetlenül a Dynamics CRM rendszerbe. OneNote alkalmazását is beágyazta a Microsoft az ügyfélkapcsolat-kezelő rendszerbe, amellyel az értékesítők szöveget, képet, hangfelvételt, prezentációt, táblázatot és szabadkézi rajzot tartalmazó jegyzeteket készíthetnek a Dynamics CRM-ben. Az Excel-integrációnak köszönhetően a felhasználók elemzéseket is végezhetnek a CRM rendszeren belül, így nem kell az alkalmazások között váltaniuk a munkafolyamat befejezéséhez. A CRM-hez készült adatkapcsolattal, valamint az értékesítőknek, marketingeseknek és szervizszolgáltatóknak szánt sablonokkal segíti a Microsoft Power BI analitikai megoldásának használatát is, amellyel a felhasználók élő, interaktív műszerfalakat hozhatnak létre az adatok mélyebb elemzéséhez és a mutatószámok követéséhez. [b] iPhone, Android, Windows Phone[/b] Microsoft Dynamics CRM for iPhone, Android és Windows Phone néven az ügyfélkapcsolat-kezelő rendszer natív mobilalkalmazása is megjelent az elterjedt mobil operációs rendszerekre, amely okostelefonokon és tableteken is elérhetővé teszi a munkafolyamatokat. A Microsoft fejlesztőkészletet, felhőalapú és biztonsági megoldásokat (Mobile SDK, Azure App Services for Mobile Apps és Mobile Security with MAM) is kínál a mobil környezet konfigurálásához, illetve bővítéséhez. [b] Vevőszolgálat, marketing[/b] A tavalyi felvásárlást követően a Microsoft a Parature vevőszolgálati megoldásait szintén integrálja Dynamics CRM rendszerével. Ennek eredményeként a mostani frissítésben jelent meg az első, kész tudásbázis, amely automatikus javaslatokkal segíti a vevőszolgálati munkatársakat az ügyintézés során. Továbbfejlesztett funkciókkal – például email követéssel, lead- és kampánymenedzsmenttel – segíti a Microsoft Dynamics Marketing mostani frissítése a kommunikációs csapatok munkáját, az ügyfelek személyes megszólításától kezdve a kampányköltés megtérülésének valós idejű méréséig.
Megjelent a Microsoft Dynamics CRM Online és a Microsoft Dynamics Marketing 2015 tavaszi frissítése
Hatékonyabban dolgozhatnak, mélyebb betekintés alapján dönthetnek, jobban szolgálhatják ügyfeleiket és nagyobb megtérülést érhetnek el kampányaikon a marketingesek, az értékesítők, a vevőszolgálati és a szervizszolgáltató munkatársak az új fejlesztésekkel.